Mieheni luulee että olen lesbo kun sai selville että olin käynyt

Vierailija

katsomassa niitä Jutta Jussilan seiskakuvia. Eilen meillä oli hirveä huuto ja riita tästä aiheesta. Mies on muslimi joten sellaiset kuvat ei ole oikein soveliaita mutta en ymmärrä miten hän voi suuttua näin pahasti ja kuvitella vaikka mitä.

Kommentit (13)

Mun mies ei a) puuttuisi mun juttajussilan kuvien katseluun b) jos luulisi, että olen kiinnostunut naisista, kiittäisi jumalaa - jos uskoisi moiseen. Mutta sepäs ei olekaan muslimi.

Eikäs se huuda mulle mistään muustakaan...

Se käy hyväpalkkaisessa työssä, jota tekee mahdollisimman paljon kotoa, että se voi olla mun kanssa ja silittää mahaani (rv 31).

Mieheni tekee myös kaikki ruuat, koska tykkää kokata ja tykkää hyvästä ruuasta. Ja mieheni kestää KAIKKI jatkuvat kiukutteluni, jotka johtuva pääasiassa raskaudesta.

Mutta sepäs ei olekaan muslimi, joka uskoisi profeettaa, jonka oma ' vaimo' oli 9-vuotias.

Emme edes ole naimisissa ja asumme siis yhdessä joten siksikin minua ihmetyttää että suuttuu tuosta kun kuitenkin voi asua kanssani vaikka emme ole naimisissa.

ap

sinulla taitaa olla nyt sellainen joka ei oikein meidän tähän suomalaiseen yhteiskuntaan sovellu ihan äkkiä.

Mieti nyt oletko ottamassa vähän liian rankkaa urakkaa hänen kanssaan. Eikös vähän vähemmän vaikeaa miestä mistään löytyisi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat