Nyt meni hermo Bam-Bamiin, en asioi siellä enää!

Vierailija

Viime viikolla soitin heille ja kyselin Bugaboon kankaista, onko niitä mahdollista ostaa usia. Lupasivat selvittää asian. Laitoin myös Bugan valmistajalle sähköpostia aiheesta, he vastasivat puolen tunnin kuluttua ja sanoivat, että niitä on mahdollista saada. :)

No, Bam-Bamista sitten soittivat ja sanoivat, että ei saa, valmistaja on kuulemma niin sanonut. Heh heh, päätin tilata en suoraa valmistajan kautta!

Tosi huonoa palvelua minusta Bam-Bamilta.

Sivut

Kommentit (41)

niin haluan _kehua_ Tamperelaista Nanoukia. Ulkopaikkakuntalaisen soittelin sinne ja kyselin erään tuotteen perään. Sain todella ystävällistä palvelua ja tilannekatsuksia (tuote ei ollut vielä saapunut maahantuojalta) ja tuote luvattiin myös lähettää minulle ilman mitään postiennakoita (vain maksu tilille etukäteen).

Myös Pikkuväessä saa ystävällistä palvelua. Ruusuja heille!

Kävelin kerran ovesta sisään ja kysyin myyjiltä, joita seisoi 3 kpl kassan takana tyhjässä myymälässä, että " onko teillä poikien talvitakkeja?" Ja arvatkaa mikä oli vastaus?

" No joo ei oo.. mut meille tuli JUST jättilasti Timberlandin t-paitoja, kiinnostaisko ne?" Siis T-PAITOJA!!!!!!

Nehän korvaakin talvitakin tamikuussa hyvin:)

Todella huonoa palvelua,hyvä kun päivää sanotaan.Puhumattakaan

jos et osta mitään! Bobossa olen minäkin saanut hyvää palvelua

(Myyrmanni ja Sello).Monesti ketjuissa saa paljon parempaa palvelua

(itsekin olen lastenosastolla töissä H&M:ssä) ja huomioin jokaisen

asiakkaan.

Mutta puhelimitse palvelu on ollut yleensä ihan siedettävää, lukuunottamatta erästä myyjää, joka taitaa olla varsinainen -anteeksi- kalkkuna.

Mutta ilmeisesti jollain Bam-Bamillakin on sitten varaa menettää asiakkaitaan.

Mun mielstä olisivat suoraan voineet sanoa, että turhan työlästä tms.

Rakastan lastenvaatteiden ostamista, oli sitten kyseessä juhlapaita tai kurarukkaset :) Onnistunut ostosreissu on sellainen, jossa itse tuotteen löytymisen lisäksi on jäänyt hyvä fiilis liikkeessä saadusta palvelusta. Kun monet merkkivaatteet on ihan saman hintaisia liikkeestä riippumatta, ostan mieluiten sieltä, missä saa ensin katsoa rauhassa, mistä saa apua jos tarvitsee ja mistä saa vähän ekstrapalvelua (soittelua maahantuojille tms.) jos tarvitsee, ja mistä voi poistu hyvällä mielellä, vaikka ei olisi ostanutkaan mitään sillä kertaa. Ystävällisyys on kuitenkin ihan ehdottomasti tärkein juttu, miksi palaan johonkin liikeeseen uudestaan!

Mustalla listalla siis: Bam-Bami, Pikku-Kippari -aivan raivostuttavan ylimielistä ja tympeää " palvelua"

Kivoja ostospaikkoja ovat sen sijaan: Bobot, Pikkukenguru, Pikkuväki

Stockan lastenosastolla muuten palvelu vaihtelee myyjästä riippuen..!

-vierailija-:

Lainaus:

Prince&Princess:

Aasialainen omistaja on todella ystävällinen ja pätevä.

Uusi työntekijä on jotenkin tympeä. Ei esim. auta lastenrattaiden kanssa, vaikka kynnys on huomattavan korkea liikkeeseen.

Toiset ovat aina " rynnänneet" kysymään apua, ketä muita liikkeessä nyt onkin ollut töissä.

Enää en oikein ole kiinnostunut asioimaan liikkeessä, ellei omistaja ole paikalla. Aion edelleen pysyä vakioasiakkaana, vaatevalikoima on sen verran ihana!

mutta muuten kyllä hintoihin ei sisälly hirveästi asiakaspalvelua - ainakaan hyväntuulista sellaista. Parhaiten mieleen on jäänyt (positiivisesti siis) tumma nuorehko nainen, joka on ollut kyllä aina hymyileväinen ja iloinen kun siellä on käynyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat