Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

voiko lapsi (kohta 10kk) huutaa hampaita viikkotolkulla.

Hampaita on jo huikeat 8 (4ylhäällä ja alhaalla) ollut jo pitkän aikaa,mutta nyt useita viikkoja aina YÖLLÄ herää ja huutaa max.2h.Laitan sitten aina supon ja välillä annan maitoakin jolloin rauhottuu ja nukahtaa.

Alhaalla on näkynyt jo pidempään sellanen piste,muttei oikeen tunnu mitään ja kuolaa tulee kyllä sikana.

Päivisin on kun aurinko ja nukkuu päikkärit ihan hyvin???

Kommentit (10)

Vierailija

yleensähän makuuasento muutenkin huudattaa,niin miksi ihmeessä ei sitten päivälläkin huutaisi sitä.

Toisaalta...miks ei huuda päivisin hampaitaan samallalailla kun öisin...??

Mä oon vahvasti noitten hampaitten puolella,mutta sitä tässä nyt ajoinkin takaa,että onko kenelläkään kokemusta,että huutaisi näinkin kauan...vai kestääkö sitten seuraavien hampaitten tulo vaan senverran kauemmin kun nää etummaiset 4???

Go figure...8-)

ap

Vierailija

Meillä etummaiset 4 hammasta tuli kivuttomammin kun poskihampaat. Niistä oli iltasin ja öisin itkusampi.

Sama juttu kun noi on nyt meillä puhjennu, siis poskihampaat niin kasvamista välillä valittaa öisin, ei kuitenkaan enää niin pahasti.

Olen kuullut veikkauksen että päiväsaikaan on muuta virikettä viemässä huomioo pois. Mutta tiedä sitten miksi itkusuus on pimeämpän aikaan enempi? =)

seiska

Vierailija

ja poskihampaita oli tulossa, ja maha kovana ja rutisi, ja me ei jotenkin tajuttu että korvat on se juttu. Siis miten tyhmä sitä voi ihminen olla? meidänkin poika nukkui päikkärit ihan ok ja oli päivisin pirteä ja iloinen, vanhemmat vaan alkoi olla ryyd siitä jokaöisestä valvomisesta.

Mut sitten mentiin lääkäriin (miks niin myöhään, en tajua!) ja korvatulehdus oli. Antibioottikuuri kun alkoi, niin heti seuraava yö nukuttiin hyvin.

Vierailija

Epäilen poskihampaita.

Mulla esikoinen on 14 kk ikänen ja ihan muutama kuukausi sitten on puhjennu poskihampaat. Oli kiukkunen ja äkänen, kuola valui.

Noitten etuhampaitten lisäks puhkee 4 poskihammasta.

Testaa jogurttia ja kylmiä marjoja ja hadelmiä, vaikka jääkaappikylmänä soseena. Ja paljon syliä tietty! =)

Vierailija

meillä meni yöt tosi hyvin yhdellä syötöllä n. 6kk asti, mutta sitten kun jätin yövalon pois niin heräily ja itkeskely alkoi. Tajusin sen vasta parin viikon yöheräilyjen jälkeen. Otin yövalon takaisin käyttöön ja yöt paranivat heti tosin on herännyt tuon jälkeen 2 kertaa yössä, mutta on sekon roimasti parempi kuin 5-7kertaa. :)

Päättelin tästä, että lapseni pelkäsi pimeää.

Vierailija

toisella lailla...en ole laittanut suppoa JOKA yö,lapsi ei välttämättä herää JOKA yö,välillä JOKAtoinen yö,välillä saan maidolla rauhottumaan,välillä supolla.

Enkä usko,että pimeetä pelkää,koska jää kuitenkin pimeeseen huoneeseen nukkumaan.

-ap-

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat