Auttakaa! Kumman hoitopaikan otan 3v lapselleni?

Vierailija

Eli tässä vaihtoehdot:

1. ryhmäperhepäiväkoti, jossa on alle vuoden vanhoista tokaluokkalaisiin saakka. Eli eskarit ja alaluokkalaiset tulevat sinne myös iltapäivähoitoon. Siellä on vaan yksi ryhmä, joten kaikki ovat samassa.

Tämän paikan etuna on se, että sijaitsee aivan työpaikan lähellä( 500m)

2. Perhepäivähoitaja, joka on todella omistautunut työlleen ja lapsille. Tunnen tämän hoitajan ja olen aina ihaillut hänen toimintaperiaatteitaan. Hänen omat lapset ovat jo aikuisia, mutta koti on sisustettu lapsia varten ja siellä on ihana lastenleikkihuone varustettuna kaikilla leluilla!

Tämän paikan ainut huono puoli on se, että sinne on pitkä matka. Joudun viemään lasta " väärään suuntaan" , eikä hoitopaikka ole työpaikan lähellä. Matkaa hoitoon on n.10 km yhteen suuntaan.

Sivut

Kommentit (16)

Kiva kuulla, että moni muukin äiti oli kanssani samaa mieltä! Eli kyllä taidan laittaa lapseni pph hoitoon, niin voin olla turvallisin mielin töissä, kun tiedän miten lastani hoidetaan.

Muutenkin luulen, että se on meidän neitille parempi vaihtoehto, kun iso hälisevä ryhmä.

Aina tällä palstalla ei saa asiallisia kommentteja kysymyksiin, mutta nyt te olitte ihania!

Mieltä oikein lämmittää, kun joku muukin pohtii meidän päivähoitokuvioita. Minulle asia on uusi, ja siksi halusin kommentteja teiltä, joilla ehkä on jo kokemuksia näistä asioista.

KIITOS!

t.ap

Ja ryhmiksessä lapsesi oppii leikkimään monen ikäisten kanssa.

Mun lapsi on aina leikkinyt mielellään vanhempien lasten kanssa (just eka ja eskarilaisten kaa).

Perhepäivähoidossa tilanne saattaa olla joku päivä se, että lapsesi on siellä ainut iso ja muut ovat vasta taaperoita, ei kiva juttu.

itsekkin olen kallistumassa perhepäivähoitajan kannalle, juuri siitä syystä, koska tiedän lapsien saavan siellä parasta mahdollista hoitoa.

Tiedän myös, että pph luona on samanikäistä seuraa tytölleni, toisin kuin ryhmiksessä.

Mietityttää vaan tuo välimatka...

on varmasti parempi vaihtoehto lapselle kaikin puolin, vaikka matka (ja siten päivä) hieman pitempi olisikin.

lapseni hoitopaikka sijaitsee toisella puolella kaupunkia kuin kotimme ja työpaikka - kilometreissä ei tule ehkä ihan noin paljon, mutta kaupungin ruuhkissa aikaa kuuluu. Mutta näin sain lapseni parhaaseen mahdolliseen hoitopaikkaan enkä ole hetkeäkään katunut.

Sinun on paljon helpompi keskityttyä töihisi kun tiedät, että lapsesi on todella hyvässä hoitopaikassa.

mitä hyötyä puolen tunnin lisäajasta päivittäin jos lapsi ei viihdy hoidossa ja sinä suret koko ajan kun hän ei viihdy. Tärkeintä on hyvä hoitopaikka, sen jälkeen muutkin asiat alkaa hoitua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat