Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverini ei uskalla värjätä hiuksia, koska...

Vierailija

...on raskaana noin rv 37+.

Onko pelko aiheellista?

Voiko värjäyksestä aiheutua vauvalle jotain pahaa?

kertokaa mulle, koska musta se kuulostaa niin hassulta..

rv37

Sivut

Kommentit (21)

Ei siitä ole mitään haittaa, ethän sä sitä väriä sisäisesti nauti, siitä ois varmasti haittaa.. ;) Ite kävin kampaajalla värjäämässä hiukset ihan loppuraskaudessa.

Jos aineet olisi jotenkin haitallisia niin ei kampaajatkaan vois tehdä jopa useampaa värjäystä päivässä käsillään. (Useimmat eivät käytä hanskoja)

Eli - ei väri imeydy verenkiertoon MILLÄÄN tavalla.

Ihan hupsu kaveri.

Ei se varmaan sitten voi käyttää meikkiäkään tai kosteusvoiteita.. hih

Silloinhan niitä imeytyisi myös silloin kun ei ole raskaana. Tähän päivään mennessä oon värjänny tosi useesti hiuksia (myös raskaana) ja hengissä ollaan...ja niin on lapsetkin!

Ihan hiuksiin ne vaan imeytyy!!

Ei kannattaisi puhua asioista joista ei tiedä muutakun sen mitä joku tutun tutun tuttu on ehkä saattanut joskus sanoa, jos nyt olet oikein kuullut!

t: kampaaja

Ihan shampoistakin imeytyy verenkiertoon kemikaleja joiden kaikkia vaikututapoja ei tunneta. Tai esim. niiden myrkyllisyyden rajoja. En käyttäisi lastani koekaniinina.

Ja juu pesen toki tukkani, mutta valitsen mahdollisimman " vähä kemikalisia" aineita.

Kaikissa tuotteissa joissa on pienikin riski ettei tiedetä miten aine vaikuttaa sikiöön tai raskauden kulkuun muuten on teksti että tuote saattaa olla vaarallinen tai käänny lääkärin puoleen tai vastaavaa..

-Yhtiöillä ei ole varaa ottaa 15 miljoonaa kutsua oikeuteen, firmat on enemmänkin liian varovaisia kuin varomattomia. Ja hiusten värjäyksessä 15 miljoonaa on aika vähän.. Kait niitä enempi on. =)

Ei hiustenvärjäys ole vaarallista. Jos olisi niin kampaajat olis vaarassa, puhumattakaan raskaana olevista kampaajista! Samoin me tavikset, itsekin värjään monta kertaa vuodessa ja alotin värjään päätä 12 kesäsenä ja nyt ikää jo hurjat 25 ja sama meno vaan jatkuu.. ;) Raskausajat ei ole häirinny mua värjäämästä; no okei en välttämättä jaksa värjätä tai niistä hajuista saattaa tulla huono olo!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat