Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä tyttö on 9,5kk ja rakastaa ulkona nukkumista.. mutta nukkuu kyllä sisälläkin. Haluaisin kuitenkin jatkossaki nukuttaa ulkona kun kerran niin hyvin siellä nukkuu. Eli kertokaahan miten saan tytön turvallisesti nukkumaan rattaissa??..Kun makuupussi täytyy laittaa. Tyttö on semmonen pyörijä, että hänet on pakko laittaa vöihin, mutta miten se onnistuu makuupussissa?? Ja miten sitten kun makuupussi jää pieneksi, kuinka monta peittoa päälle ettei tule kylmä?? Meillä on siis yhdistelmät.

Kommentit (4)

Eli pitääpä käydä tiedustelemassa oisko Boralla sellaisia pusseja olemassa. Jostakin olen lukenut että voi ite tehdä äitiyspakkauksen pussiin vöille reijät, mutta ite olen niin tumpelo että pilallehan se menis koko pussi..;)

jotka hankittiin käytettynä. Siinä tuli mukana makuu-/jalkapussi (en tiedä nimeä), jossa on reiät valmiiksi turvavöitä varten. Sitä olen ajatellut käyttää lampaantaljan kanssa ainakin vielä pikkupakkasilla. Kovemmilla pakkasilla kannattaa varmaan vetästä vielä peitto päälle.

Löytyisiköhän siis teidänkin rattaisiin valmistajan oma pussi, jossa on valmiiksi ajateltu turvavöitä?

Meilläkin nukutaan ulkona ja turvalliselta tuntuu lämpöpussi, jossa on reiät turvavöille. Lapsen voi kipata nukkumaan vaikka kesken lenkin, jos uni yllättää.

Jos omien rattaiden merkkisiä pusseja ei löydy, muistaakseni ainakin Emma-merkkiset ovat aika edullisia. Pussiin on helppo lisätä peite, kun säät kylmenevät. Lisäksi pussi vaikuttaa tosi lämpimältä ja pitää tuulta tosi hyvin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat