Mies sanoi ettei tahdo lasta (olen raskaana)

Vierailija

Olen 17.viikolla raskaana ja mies sitten eilen sanoi, ettei tahdo tätä lasta. Olemme yrittäneet lasta jonkun aikaan ja tietenkin olen ihmeissäni, sillä yhdessähän tätä yritettiin.

Ei silti halua minun muuttavan poiskaan eikä aborttia, eli haluaa kuitenkin asua meidän kanssa...

Mies sanoi myös, että pelkää raskauden menevän kesken... Itseä ihmetyttää,että mitä se mies sitten haluaa?

Mahtaakohan miehen mieli muuttua selkeämmäksi kun tulee kanssani ensimmäisen kerran ultraan ja näkee pikkuisen?

Kommentit (8)

Minunkin mieheni alkoi " perumaan" . Siitä sitten samantien ilmoitin olevani raskaana ja että myöhäistä on. Mies lähti siitä työmatkalle viikonlopuksi ja mietti asiaa ja tuli iloisena takaisin (minä pelkäsin ettei tule ollenkaan). Nyt tämä vauvamme on 3,5 vuotta ja hänellä on kaksi pienempää sisarusta ja mies on perheestään ylpeä isä.

Miehesi vaan pelkää. Ultra saattaa auttaa asiaa, mutta etenkin sitten se vauva;) Tärkeää on että isä saa heti osallistua vauvan hoitoon niin paljon kuin haluaa ettei äiti " omi" vauvaa. Niin miehestäsi kasvaa hyvä isä.

Leikkii uuden ihmisen elämällä, joka kaiken lisäksi täysin avuton, viaton ja rakastavaa isiä ja äitiä tarvitseva.

Oikukas ukko tuntuu olevan, tuskin muuttuu, ellei kyseessä nyt ole joku jännittäminen tulevaisuutta kohtaan (en usko). Homma todennäköisesti vaan vaikeutuu kun elämää aletaan elää lapsen ehdoilla, jos kaikki menee hyvin. Laita kova kovaa vastaan ja valmistaudu kantamaan vastuu lapsestasi koska hän on lopulta kaikkein tärkein asia!

Leikkii uuden ihmisen elämällä, joka kaiken lisäksi täysin avuton, viaton ja rakastavaa isiä ja äitiä tarvitseva.

Oikukas ukko tuntuu olevan, tuskin muuttuu, ellei kyseessä nyt ole joku jännittäminen tulevaisuutta kohtaan (en usko). Homma todennäköisesti vaan vaikeutuu kun elämää aletaan elää lapsen ehdoilla, jos kaikki menee hyvin. Laita kova kovaa vastaan ja valmistaudu kantamaan vastuu lapsestasi koska hän on lopulta kaikkein tärkein asia!

Menkää yhdessä neuvolaan ja ultraan, tuntuu konkreettisemmalta jutulta. Jospa hän tuntee jäävänsä sivuun, ja pelkää että vauvan syntymän jälkeen tilanne pahenee? Kyllä se välillä pelottaa tulevaa äitiäkin, että mitä on tullut tehtyä, miksei sitten miestä?

Miehet ottavat kovin vakavasti esimerkiksi taloudellisen vastuun perheestään. Siksi niin moni pikkulapsen isä tekee tolkuttomasti ylitöitä. Mutta ihmiselle on luotu pitkä kantoaika juuri sen vuoksi, että jää aikaa sopeutua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat