käytätkö sanaa " minä" , kun tarkoitat itseäsi ja lapsiasi?

Vierailija

Mulla on yksi kaveri, joka sanoo aina " minä" , vaikka tarkoittaa itseään ja kolmea lastaan. Ennen tuli aina sekaannuksia, kun sovittiin vaikka treffit keskustaan, enkä tajunnut, että hän tulikin lastensa kanssa. Nykyisin tarkistan aina. Viimeksi eilen kysyin, onko hän tulossa todellakin meille kylään yksin, no ei ole, vaan lasten kanssa. Itse hän väittää, että ei niin puhu. Mitä oikein pitäisi ajatella? Hassua tuollainen minusta.

Kommentit (12)

Vierailija

Voin sanoa että tuun sitten seitsemältä. Ennemminkin kavereiden kanssa erikseeen sovitaan sellaiset ajat että saadaan olla ihan kaksin, niitä ei pienten lasten äideillä montaa ole vuodessa. Keskustellaan sitten kuka hoitaa ja monen aikaan.

Onko sinulla itsellä lapsia? Missä oletat hänen lastensa olevan sen aikaa?

Vierailija

Jos sanon, minä niin tarkoitan vain minua. Jos sanon me, niin tarkoitan joko minua+lasta tai koko perhettä. Yleensä sanon vielä " me lapsen kanssa" tms. että selviää, ketä meitä oikein tulee. Mutta jos puhun minusta niin ihan minä vain menen tai tulen.

Lapsi ei ole kiinteä osa minua ja kyllä sen lapsen voi joskus jonnekin lykätä (jos on hyvä tuuri tai mies kotona).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat