rv5 menossa ja vatsa kasvanut..eikä ole turvotusta.

Vierailija

Tuo läski osa on tuossa ylempänä..ja aivan alavatsa on selvästi kasvanut. Jopa mies huomaa eron... tasaisesti alkanut pullottamaan.

Tiesin kyllä että toista odottaessa alkaa vatsa aiemmin kasvaa...mutta että näin aikaisin...

Sivut

Kommentit (35)

ei ole minun vikani jos te ette erota turvotusta... Ei olisi näköjään pitänyt tänne tulla ihmettelemään asiaa. Eikä teidän ole pakko uskoa, unohtakaa koko juttu.

Itse tiedän mitä on totta ja riittää minulle.

t:ap

se vauva on varmaan muutaman millin mittanen, jos sun viikot on tosiaan nyt se 5. Olisko se sit kuitenkin jo pidemmällä??? Tai sit vaan kuvittelet.

No, minä en ekassa raskaudessa nyt ihan vielä viikolla 2 alkanut käyttää äityshousja, mutta jo viikolla 14 mulle ei mahtunut mitkään vanhat housut jalkaa, enkä jaksanut kokoajan varoa niitä kuminauha/nappi-virityksien näkymistä paidan alta, joten jouduin ostamaan äitiyshousuja. Että niinkin aikaisessa vaiheessa vauvamaha voi olla jo näkyvissä. Ja jossain viikoilla 16 raskaudestani ei voinut erehtyä. Eräs tuttavani odotti kaksosia ja hänen raskauttaan ei olisi voinut arvata mistään vielä noilla samoilla viikoilla.

Sanoisin, että riippuu aika paljon ruumiinrakenteesta ja siitä miten kohtu mahtuu olemaan siellä sisuksissa.

Älkää jaksako! tasaisin väliajoin täällä joku väittää, että ihan totta viikkoja on 2 ja joudun käyttämään jo äitiyshousuja...

toiveajattelua!

hahahaa :)

[/quote]

Kyllä mullakin oli ekassa raskaudessa aika pömppis alussa mut se sitten laantu muutaman viikon sisällä. Ja se oli jotenki erilaista " turvotusta" kuin mitä esim ennen menkkoja tms. Kaikki on erilaisia! Onnea nyt kumminkin :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat