Auttakaa äkkiä: mitä teillä syödään tänään?

Vierailija

En ehdi/jaksa miettiä enkä jaksais sitä ikuista jauhelihaakaan...

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

niin kiire (töissä) etten ehtinytkään katsoa vastauksianne :-(. Mutta eipä hätä mitään, innoitus kelpaa tänäänkin!! Erityisesti minua jäi kiinnostamaan tuo lammaspata, mitä osaa lampaasta ja millaisia kasviksia & mausteita? Millainen kypsytysaika ts. ehtiikö töitten jälkeen (aikaa max. 1h) kypsymään?

Niin, ja meillä minun työpäivinäni luonnollisesti myös vain yksi lämmin ruoka, koska lapset syövät lounaan päiväkodissa ja tietysti minäkin töissä jotain syön. Viikonloppuisin sitten tehdään kaksi lämmintä ruokaa, mutta silloinkin yleensä lounas tulee tähteistä tai pakastimesta. Ja puurot on meillä aamu- ja iltapaloilla.

Meillä syötiin sitten eilen jauhelihaa... hih...sitä tälläkin jo kuulua kaksplussan peruna-jauheliha-feta vuokaa. Oli kyllä hyvää ja mikä parasta, kelpasi lapsillekin.

Vierailija

Toisena ateriana tarjoan lohimedaljonkeja keitettyjen perunoiden sekä porkkanan ja sitruunapippurilla maustetun kermaviilikastikkeen kera.

Vierailija

Eilen tein chili con carnea riisillä, lisänä tylsästi porkkanaraastetta ja ananasta.

Tänään itse syön lounaaksi samaa settiä, illalla syödään kekseliäästi nakkimunakasta ja vihannessekoitusta.

Vierailija

Mitä ihmeellistä on borssikeitossa ja lohimedaljongeissa, nro 16? Ihan tavallista ruokaa.

t. lammaspadan kokkaaja, jonka perheessä se eka ruoka oli tänään kanasalaatti.

Vierailija

tänään tuli tehtyä rasvaisempi versio.. Iltapalaksi lihiksiä tuhdeilla täytteillä - tänään on rasvaisten herkkujen päivä, myönnetään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat