Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meillä vasta vauva suunnitteilla, mutta vatsa jo kasvanut niin että kaikki huomaa.

Vierailija

Tämä ei ole turvotusta, vaan aito vauva maha.

Kommentit (13)

Vierailija

Minä ilmoitin jo pomolle, että jään sitten kesäkuussa pois töistä ja saatan ehkä ottaa jo saikkua vähän aikaisemmin. Enhän halua riskeerata yhtään mitään.

T. Sipuli raskauspäiviä 1

Vierailija

olin odotellu tätiä visiitille jo 26tuntia, nyt sitte tikutin plussaa+++++

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mihinkä mä nyt kuuluun heinäherranterttusiin vai eloiloduudelisdaadelis-leiriin?

t.Mirri ja napanössykkä (voi aatelkaa mä oon oikeesti raskautunu)

Vierailija

Meillä kans suunnitellaan vasta vauvaa tai itseasiassa yritetään, mutta masu pömpöttää jo muutenkin, että moni on kysynyt että tuleeko teille vauva. (ihan vaan omasta livavuudestani, kesän aikana kiloja tuli 3 lisää)

Vierailija

Jos sulla maha kasvaa tai on kasvamatta eri tavalla kuin jollain toisella, niin sun mahakasvu on tietenkin se hyväksyttävä versio ja sen toisen ei? Auta armias kuinka suvaitsevainen tää maailma on. Ei ihme että maailma tuhoutuu ja ekomies sen mukana.

Vierailija

niin ostan munasolulleni ja mieheni siittiöille joululahjat! :) Eiks ois tosi söpistä! <3<3 mut tietty jos raskaudun niin ostan sille sikiölle sit oman lahjan!

t. kuumeileva tintti ;)

Vierailija

Lisäksi olen koko ajan niin huonovointinen, että joudun koko ajan passuuttamaan miestäni. En jaksa kun maata sohvalla ja katsoa töllöä. Viime yönä mies joutui lähtemään keskellä yötä hakemaan liitulakuja huoltsikalta, kun tuli kestämätön himo. Maha on kasvanut jo niin paljon, että olen joutunut tyhjentämään koko Porvoon H&M:n äitiysvaatevaraston. Kauhistuttaa ajatella, mitä se on, kun on ihan oikeasti raskaana.

Vierailija

Toissapäivänä miehen kans puksautettiin, tikutin oviksen! Sit jalat seinälle ja peba tyynylle! Nyt eilen aamulla alko se pahoinvointi! Ja tänään, pari tuntia sitten vihlaisi, ne liitoskivut!!! Tiesinhän mä että kolmannen kohdalla kaikki on erilaista, mutta näin pian!!! :0

Etsin jo äippäpökät, vatsaa kiristää kun ei mahdu enää tavallisiin housuihin! Se on ihan mahtava, mieskin jo onnessaa sitä silitteli!!! Onnea teille yritykseen ~~~~~~~~~munasäteitä~~~~~~

t.äitykkä ja pikkuneponen rv 1+ ;D

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat