Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen aina rakastanut nimeä Kaapo, mitä mieltä te muut olette siitä? Toinen vaihtoehto pojalle olisi Konsta, tyttöjen nimistä taasen miellyttävät Iina, Maisa ja Ella. Nämä nimet ovat suht lyhyitä, riittäisikö lisäksi vain toinen nimi? Esim. Kaapo Johannes (Johannes kulkee suvussa). Sukunimi on suht pitkä ja erikoinen...

Kommentit (11)

ei mun mielestä vaadi kolmatta nimeä. Itse pidän enemmän, kun on kaksi nimeä. Kaapo on ainakin harvinainen... itse olen törmännyt vain yhteen Kaapoon elämäni aikana.

Mä pidän nimestä Ella, vaikka taitaa tosiaan olla melko yleinen tällä hetkellä.

En ole aiemmin oikein lämmennyt Kaapo-nimelle, mutta olen viime aikoina oppinut tykkäämään siitä. Konsta on aina ollut suosikkejani. Kaapo Johannes kuulostaisi oikein hyvältä ja " oikealta" nimeltä.

Konsta ja Kaapo on ollut meidänkin listoilla! Konsta on suht tavallinen nimi, Kaapo varmaan erikoisempi. Tiedätkö muuten Pikku Kakkosen Kaapo -piirretyn?

Tytön nimistä Maisa on sellainen, mistä tykkään kovasti, se on listalla harkinnassa seuraavalle lapselle (esikoinen on Aliisa) Tosi pirtsakka ja kiva.

Iinasta en tykkää, kun siinäkin varmaan tarvitsee tarkentaa olevan Iina kahdella iillä. Ella taas on turhan muodikas.

löytyy kaksoset Konsta ja Kaapo :)

Kaapo on minusta ihan kiva nimi. Itse pidän sen kantamuodosta, Gabrielista enemmän, mutta ihan reipas nimi. Konstakin on mainio. Itse joskus suunnittelin (mielikuvitus-)kaksospojille nimiksi Konstaa (Jylhä) ja Oskaria (Merikanto).

Miettimistäsi tytönnimistä minua eniten ihastuttaa Maisa, joka on tooodella mukavan kuuloinen, persoonallinen nimi! :)

Iina ja Ella oat nyt hieman käytössä kuluneita. Sieviä toki nekin, molemmat. Myös Malla tai Milla voisi olla samanhenkinen nimi. Mitä nistä pidät?

Kaksi etunimeä riittää vallan hyvin. Väenvängällä on kolmatta turha yrittää sovittaa, jos kaksi sopivalta tuntuu. Kaapo/Konsta Johannes on oiva valinta. Tytölle ehdotn:

Maisa Kristiina

Maisa Kaarina (sarjakuvien ystävät tuntevat..)

Maisa Katriina..

Kaksi nimeä tai kolme, miten tykkäätte. Konsta-Santeri olisi ihana! Tai Kaapo Severi..Kyllä Johannes on kiva oli sitten Kaapo tai Konsta!

Konsta Johannes erityisesti sopii minusta yhteen. Konsta on minusta hiukan pirteämpi, reippaampi ja vekkuli nimi jos vertaan Kaapoon-mutta makuasioita nämä on ja Kaapo on jees!

Iina nimestä tykkään näistä tytön nimistä eniten. Iina Karoliina, Iina Josefiina, Iina Olivia, Iina Emilia, Iina Julia, Iina Maisa Eveliina...

Kiitos kivoista kommenteista! :)

Kyllä se vaikea päätös on, mikäli poika tulee, että onko nimi Konsta vai Kaapo. Ihan totta on, kun joku sanoi että Konsta on ehkä vähän reippaampi.. Ja Pikku-Kakkos Kaapon tiedän kyllä :) Tuo perinnenimi Johannes sopii onneksi kumpaankin, ja kun se sukunimi on aikas pitkä, niin on turha alkaa väkisin tunkemaan kolmatta nimeä väliin kun se ei kuitenkaan sinne loogisesti soinnu.

Noista tyttöjen nimistä Iina oli pitkään suosikki, mutta kun tuo Big Brother-sarja alkoi, niin jotenkin alkoi tökkiä. Siellä siis oli Iina niminen kilpailija, enkä erityisemmin hänestä pitänyt... Varmaan siksi nimen " hohto" hälveni.. Maisa on kyllä ykkönen!

Niin on kyllä Konstakin ;o) ja olisivatkin oivat nimet veljeksille.

Maisa on myös suloinen ja sopisi loistavasti sisarussarjaan, siis ed. mainittujen veljesten siskoksi ;o)

Itselläni on kolme nimeä, mutta lapsillani on kummallakin vain kaksi. Minulle kolmesta nimestä ei ole ollut ainakaan mitään hyötyä, pikemminkin päinvastoin, kun sukunimikin on aika pitkä. Pitkän + lyhyen + pitkän +pitkän sukunimen yhdistelmä harmittaa aina, kun pitää kirjoittaa johokin koko nimi.

Tytön nimet Iina, Maisa ja Ella ovat myös mukavia. Näistä eniten tykkään Maisasta tai Ellasta. Niihinkin sopii toiseksi nimeksi joku kolmi- tai nelitavuinen, esim. Inkeri, Karoliina...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat