Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tampereen PARAS parturi kampaamo? (ja mahdollisesti myös leikkaajaan nimi)

Vierailija

Minulla on pitkät hiukset ja lopen kyllästynyt, kun aina melkein ollut pitkät hiukset nyt siis tarvisin tietää mikä paikka on OSAAVA ja PARAS paikka??

Olen kerran käynyt HairStore DYNAMOSSA (siellä nuori parturi joka väkersi hiuksiani 2 1/2 h laittoi siis kaksi väriä, olin aikaa tilatessani kertonut myös haluavani leikkauksen, mutta töhersi, niin kauvan värien kanssa, ettei kerinnyt leikata enää olenkaan ja seuraava asiakas jo odotti, kun hiukseni olisi pitänyt vielä pestä ja kuivata joten joku muu kampaaja tuli viimeistelemään hiukseni) joten sieltä ei jäänyt kovin hyvää kuvaa paikasta!

Kerro hieman kokemuksia samalla kyseisestä paikasta mitä suosittelet ja hintakin olisi kiva tietää paljonko makso mitä sitten sinulle tehtiinkin?

Olen itse ajatellut leikkausta ja mahdollisesti kahta väriä.

Sivut

Kommentit (18)

Ei ole kaikkein edullisin paikka, muttei varmaan kalleinkaan... viimeksi maksoin itse leikkaus + ripsien + kulmien värjäys + kulmien muotoilu 49¿, puolipitkät hiukset.

Pojilla olen käynyt erityisesti, kun piristää päivää parisataaprosenttisesti. Kampaamo pelkästään pääsee sataan. ;) Hih! Antti ja Toni. Ja tytöistä olen käynyt Reetalla. Kaikkia voin suositella. Leikkaus ehkä 30-35e.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat