Nivelet suurentuneet raskauden jäljiltä

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Synnytyksestäni on kaksi kuukautta. Jouduin ottamaan sormukset pois noin kaksi kuukautta ennen synnytystä kun rupesi sormet turpoamaan. Nyt turvotus on laskenut, mutta nivelet jääneet niin paksuiksi että sormusten laittamisesta ei ole toivoakaan. Sormissa ei siis ole turvotusta, vaan nivelet ovat suurentuneet. Onko kellään käynyt vastaavaa ja onko nivelet palautuneet ennalleen? Kuinka pian? Olisi kiva tietää ennen kuin menen suurennuttamaan sormuksia.

Kommentit (6)

raskaudenaikainen tavallisesta poikkeava ruokavalio, joka on saattanut aiheuttaa allergisia oireita. Myös nivelissä voi esiintyä tulehduksia ruoka-aineallergian seurauksena.

Mietin ihan samaa, kun survoin sormukset takaisin sormeen. Ihan kuin ois nivelet kasvanu, kun ei meinannu millään saada sormuksia uppoamaan. Onnistuin kyllä ja ei purista muuten, mutta tuo nivel oli kyllä ahdas paikka...outoa. Oisko vielä jotain turvotusta sittenkin. Mulla synnytyksestä kolme viikkoa ja muuten tuntus turvotus hävinneen.

Poika on nyt 6,5kk, raskauskiloja ei yhtäkään jäljellä mutta sormukset ei vain menneet tuosta nivelestä yli. Minä suurennutin molemmat sormukset. Jos ne joskus alkaa isoilta tuntua niin pienennytän sitten. Halusin jo lopultakin sormukset sormeen kun en niitä vuoteen ole voinut pitää.

...typy syntyi pääsiäisen aikoihin, ja kun äitienpäiväksi soviteltiin sormusta vajaa 2kk myöhemmin, otettiin hiukkasen isompi kuin vihkisormus, joka niukin naukin mahtui sormeen. Jossain vaiheessa kesällä uusi rinkula alkoi sitten pyöriä sormessa ja on nyt jo hiukkasen iso. En mene sanomaan, että varmuudella nuo nivelet kuitenkaan entisen kokoisiksi palautuvat, mulla meni kuitenkin noin.

Mulla kävi myös niin, että synnytyksen jälkeen ei ollut toivokaan sormusten saamisesta sormeen. neljä kuukautta synnytyksen jälkeen meni kun oikein tunki.. Olin kanssa jo menossa suurentamaan sormuksia, mutta sitten sen neljän kuukauden jälkeen mulla alkoi muutenkin kilot lähtemään ja nyt 6,5kk synnytyksestä sormukset pyörii sormissa.. Mä kyllä sain ylimääräisiä kiloja odotusaikana ihan reippaasti, että mulla laihtuminen noin ylipäätään vaikutti asiaan.

Että jos sulla ei oo ylimääräisiä kiloja niin sitten en tiedä, mutta jos on jotain jäljellä odotusajalta niin suosittelen vielä odottelemaan!

t.iira

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat