kertokaa vanhemmat äidit mikä tekee meistä nuoremmista äideistä huonompia?

Vierailija

ja minkä ikäisen luokittelette nuoreksi äidiksi ja että missä menee raja että ei ole nuori enää äiti? tämä ei ole mitään v*******a haluan vaan tietää

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Nuorista perheistä saa aika kornia kuvaa, kun käy esim. jossain irc-galleriassa, jossa nuoret äidit esittelevät kaulat syötynä jälkikasvuaan, ja samassa paikassa ylistävät kännäämisen ihanuutta yms.

Samoin tuo " nuoretäidit" -osio, kun käy siellä lukemassa juttuja, niin jo kirjoitustyyli ja juttujen sisällöt ovat aika lapsellisia. Mutta erityisesti se kirjoitustyyli pistää silmään. Ja tietty fanaattisuus siinä oman itsen ja äitiyden puolustamisessa tyyliin, " VOi vitun lehmät, haistakaa paska, mitä tuutte toisten elämää arvostelemaan, mä oon just paras mun lapsen äidix ja niin eespäin..."

Vierailija

nyt niitä on kaksi.en kyllä itsekkään ymmärrä kun joillain äideillä on kaulat syöty itse en edes kehtais liikkua yleisillä paikoilla lasten kanssa kaula syötynä.ja mitä alkoholin käyttöön tulee niin olen vuoden aikana ollut 4 kertaa humalassa ja sillonkin lapsilla on ollut hoitaja niiden oma isä.että en ainakaan omasta mielestäni ole huono äiti vaikka jotkut vanhemmat äidit saattavat saada sellaisen kuvan kun vaan näkevät minut koska minullahan on kulmassa lävistys,että sen perusteella ovat heti arvostelemassa.

Vierailija

ite olin 23 kun tulin äidiksi...aika vanhana ;)

luulisin että pärstäkerroinkin vaikuttaa joillain

muaki luullaan tosi nuorex vaikka oon JO 26 ja sitku liikkuu tuolla kahen lapsen kans ni huomaa joskus kun porukka mulkoilee...

siinähän mulkoilevat :D

Vierailija

Mä en ole vanha äiti (27-v, 2 lasta), eikä hyvä vanhemmuus sinänsä ole iästä kiinni. MUTTA.

Nuorista perheistä saa aika kornia kuvaa, kun käy esim. jossain irc-galleriassa, jossa nuoret äidit esittelevät kaulat syötynä jälkikasvuaan, ja samassa paikassa ylistävät kännäämisen ihanuutta yms.

Samoin tuo " nuoretäidit" -osio, kun käy siellä lukemassa juttuja, niin jo kirjoitustyyli ja juttujen sisällöt ovat aika lapsellisia. Mutta erityisesti se kirjoitustyyli pistää silmään. Ja tietty fanaattisuus siinä oman itsen ja äitiyden puolustamisessa tyyliin, " VOi vitun lehmät, haistakaa paska, mitä tuutte toisten elämää arvostelemaan, mä oon just paras mun lapsen äidix ja niin eespäin..."

Vierailija

Ei yleistetä! Minä olen 20v äiti ja hyvin " vanhoollinen" vaikka olen yh en kyllä omasta tahdosta niin lapseni olen kasvattanut tähän asti hyvin ja YKSIN ja näin ajattelin jatkossakin. Minun lapseni ei ole esim joka viikonloppu hoidossa kuten monella tutullani jotka ns teiniäitejä. Minun ei tee mieli huidella tykkään olla kotona päivänsäteeni kanssa. Tiedän kyllä monta huonoa nuorta äitiä mutta myös vanhempia. On niitä hyviä niin nuorissa kun vanhoissa

Vierailija

Eikä se merkitse, mitä muut sanovat, vaan se, miten itse reagoit. Joka toinen päivä täällä haukutaan vanhat äidit, joka toinen nuoret. Ero vain on juuri siinä, että vanhoilla on sen verran elämänkokemusta ja itsetuntemusta, että eivät enää ala vetämään siitä hernettä mihinkään.

Vierailija

Yleensä seksi ruukataan aloittaa melko nuorena - joten näille holtittomille naisille tulee ensimmäinen lapsikin nuorena. Ikään tuijottaminen on myös keino yrittää ylläpitää moraalia - vaikkakin joskus kaksinaismoralistisesti.

Osa holtittomista naisista ovat koko elämänsä sellaisia. Heistä tulee myöhemmin 3-kymppisiä ja 4-kymppisiä naisia, jolloin heidän mahdollinen epämääräinen elämäntyylinsä ei enää kiinnitä huomiota iän, vaan muiden tekijöiden vuoksi.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Ei yleistetä! Minä olen 20v äiti ja hyvin " vanhoollinen" vaikka olen yh en kyllä omasta tahdosta niin lapseni olen kasvattanut tähän asti hyvin ja YKSIN ja näin ajattelin jatkossakin. Minun lapseni ei ole esim joka viikonloppu hoidossa kuten monella tutullani jotka ns teiniäitejä. Minun ei tee mieli huidella tykkään olla kotona päivänsäteeni kanssa. Tiedän kyllä monta huonoa nuorta äitiä mutta myös vanhempia. On niitä hyviä niin nuorissa kun vanhoissa

Haloo!!! Eikö tässä nyt lähes jokainen ole painottanut, että EI TIETENKÄÄN KAIKKI...

Vierailija

vanhoillislestadiolaiset, jotka menevät nuorena naimisiin ja saavat heti lapsia. Heidän suhteensa en olisi huolissani, koska heillä on yhteisön tuki ja käsitys vastuun ottamisesta. Muutenkin eri elämänarvot kuin meillä " tavallisilla" .

Minä sain ekan lapseni 26-vuotiaana. Siinä iässä vl-tutulla oli niitä jo 4... Hyvin näytti pärjäilevän.

Vierailija

tuli mieleen just tost et pärstäkerroinkin vaikuttaa mua luultiin 3 vuotta sitten pankissa 15 vuotiaaksi vaikka olin 21 vuotta! tosi kiva! ja voi olla että jos vanhemmat äidit ajattelee että kun on nuori niin ei välttämättä tiedä miten lapset kasvatetaan mutta oma äitini on sanonut että hyvin olet lapsesi kasvattanut.oma äitini on kasvattanut 5 lasta.

Vierailija

ja vastauksena ap:n kysymyksiin: tuntemattomista miellän nuoriksi äideiksi heidät, jotka näyttävät nuorilta ;-) eli ikää en osaa edes määrittää. Ulkoisestihan tuntemattomia aina arvioi. Ja mikä tekee nuorista huonoja äitejä? No ei mielestäni mikään. Olen jo niiiin vanha, että suhtaudun äidillisen ymmärtäväisesti myös ns. irc-äiteihin. Jos äitiä lapsettaa (näin vanha äiti voi joskus mieltää teksteista mieltää), niin eihän se vielä huonoa äitiä tee.

Sivusta olen seurannut montaa hyvin vastuuntuntoista ja hyvin nuorta äitiä. Eihän se ikä vaikuta äitiyteen, kypsyys on ihan muusta kiinni. Toivottavasti nuoret äidit suhtautuvat samoin meihin vanhoihin. Yksilöitä kaikki.

Sivusta seuranneena ihmettelen, miten luontevasti syntyy ns. miessakki täysin heterogeenisessä miesporukassa, mutta miten naiset (äidit) jaksavat nokkia toisiaan...

Vastasinko ap:n kysymykseen?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat