Mihin ikään asti sisarusrattaita tarvitsee?

Vierailija

Lapset ovat nyt 4kk ja 1v11kk. Kannattaako tässä vaiheessa talven kynnyksellä enää hankkia sisarusrattaita vai pärjäämmekö ilman?

Sivut

Kommentit (27)

Minäkin lastaan vaunut autoon vain ehkä kerran kuukaudessa. Silti nyt katsotaan uutta autoa, johon kaksosvaunut mahtuvat. Haluan vain, että minulla on mahdollisuus lähteä jonnekin edes silloin harvoin, kun haluan. En välitä siitä, mitä kaikki maksaa vaan siitä, etten ole vankina kodissani liian pienen auton takia.

Mutta tietenkään kaikilla ei ole mahdollisuutta ajatella näin. Ja on todella hyve, että kykenee järkevämpäänkin ajatteluun kuin minä. Meidän jokaisen vain on mietittävä itse ne omat tarpeemme ja tehtävä omat päätöksemme.

Jos istumatila on yhteinen ei yhden lapsen leveys vaikuta, vaan molempien lasten yhteisleveys. Eli isompi voi " varastaa" hieman pienemmän puolelta tilaa.

Meillä rattaita käytetään varmaan tuonne n. 4v:ksi asti, kun kävelemme kymmenen kilsan matkoja useasti viikossa. Jos taas matkat suuntautuu lähinnä puistoon ja lähikauppaan niin varmaan seisomalaudalla pärjää ihan hyvin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat