Miten lisään photoshopilla kuvia kuvan päälle?

Vierailija

Siis niin, että ne on niinkuin yhtä ja samaa kuvaa

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mutta jotain yritystä pitäisi olla omastakin puolesta - edes perusteet voisi lukea ohjekirjasta. Ohjeesta tulisi nimittäin aika pitkä, jos pitää ihan perusteista lähteä. Olen itse opettanu fotarin käyttöä, ja kohtaan " miten saan kukan hiuksiin" päästään yleensä toisella oppitunnilla.

Vierailija

Haluatko siis esim. lisätä ihmisen johonkin kuvaan?

Leikkaa-liimaa-toiminto toimii, mutta rajat voi näkyä. Niitä voi blurrata. Parempaa en tiedä, kun vain harrastelen photoshoppausta. Liitän kuvia kyllä yhteen ja teen panoramoja, mutten tuollaista trikkikuvaa :) osaa tehdä. Joku muu ehkä tietää...

Vierailija

Näillä neuvoilla ET opi photoshopin käyttäjäksi, vaan sun täytyy ihan itse sitä opiskella. Se on vaikea ohjelma vasta-alkajalle, varsinkin ILMAN ohjeita. Nyt vain opiskelemaan ja hauskoja hetkiä photarin parissa! :)

-5-

Vierailija

olen siis tehnyt hirmu paljon kuvia muilla ohjelmilla, jopa näitäkin. Jostain syystä en vain onnistu tallentamaan sitä jpg muotoon. Canonin muokkausohjelmalla saa tehtyä ihan kivoja kuvia, mutta ne ei oo sellasessa muodossa, että voisin niitä tässä tapauksessa hyödyntää. Pitää sit kai kaivaa ohjekirja käteen. Ajattelin vaan, että se on jotenkin helppo nakki.

Vierailija

leikkaat sen kukan irti (siellä on niitä työkaluja) ja painat Ctrl+c (kopioi) ja sitten sen tytön kuvan päällä painat Ctrl+v (liitä). Sitten vedät sen kukan oikealle paikalle raahaustyökalulla.

Leikkaustyökalu on Photoshop Elementsissä se " lasso tool" (toiseksi ylin rivi siinä työkalulaatikossa) ja raahaustyökalu ylimmällä rivillä.

Vierailija

- layereista

- selection -työkalujen käytöstä

- yleisistä työkaluista, esim zoom

- efekteistä, esim blur

- layreiden sekoitusmoodeista

Lukisit nyt sen ohjekirjan.

Vierailija

tosiaan tää ohjelma on aikas uusi mulla. Eilen tein wordilla ja sain onnistumaan, mutta kun se tallensi sen doc muotoon tietenkin ja pitis olla jpg

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat