Vierailija

Tässä maassa niitä on jo ihan tarpeeksi. Onneksi olen säästynyt moiselta, en jaksaisi katsella päivääkään miestä, jolla on lähes joka hommassa peukalo keskellä kämmentä. Minusta miehen kuuluu osata tietyt asiat elämässä, kuten remonttihommat, auton korjaukset, ruoan laitot yms. Meillä ainakin ukko on kätevä käsistään, ja omaa sitä kuuluisaa maalaisjärkeä ihmetykseen asti. Talomme hän rakensi alusta loppuun saakka itse, eikä ole päivääkään rakennusalan koulua käynyt. (Kyseessä ei muuten ollut mikään valmis talopaketti, vaan ihan kappaletavarasta.) Autoa ei tarvitse viedä muualle öljynvaihtoon, saati sitten renkaanvaihtoon! Joskus itsekin on tullut pohdittua, miten mieheni osaa niin PALJON ja KAIKKEA, mutta en valita tästä " nappaamastani" tehopakkauksesta. Ja naiset, minun ei myöskään tarvitse nypityttää kulmakarvojani kauneushoitolassa... ;)

Kommentit (5)

etenk9in kun itsellä on sellainen joka halutessaan varmasti osaisi...mutta tuon viitseliäisyyden kanssa on niin ja näin, ja saa pään punaiseksi ihan pienimmästäkin hommasta..siis joku menee vastoin suunnitelmien. Voi kun oliskin sellainen joka jaksaisi tehdä ja yrittää uudestaan jos ei heti onnistu. Meillä on tälläkin hetkellä monta remppajuttua kesken, ja kohta kyllä alan itse hommiin jos ei mitään ala tapahtua...

Ap:lla ei ole kauhean uusi auto, jos mies sen itse korjaa. Noin vuoden 1998 jälkeen nimittäin kaikki on ollut tietokoneistettua, eikä niitä korjaa kotona pirukaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat