Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä mieltä olette nimestä Voitto kutsumanimenä?

Kommentit (8)

ihan nimenä, miten sointuu minun korvaani. En ajattele niinkään merkitystä tai sitä onko vanha tai uusi nimi jne. tyyli, muodikkuus tai muu ei niinkään käy mielessä vaan se itse nimi.

Pidän kovasti juuri nimistä, mitkä alkaa V-kirjaimella (en tietenkään kaikista niistäkään), nimet joissa on i-kirjain on myös minun mieleeni ja erityisesti tämä tt!, olen ollut sellaisiin nimiin ihastunut jo pienestä lapsesta asti ja makutottumukset ei sen puoleen ole muuttuneet.

Jos on kovin paljon käytetty nimi sillä hetkellä, niin monesti kyllästyn nimiin jotka muuten ovat kauniita. Voittoja ei viimeaikoina ole juurikaan kastettu (hyvä sekin) ja uskon tämän nimen tulevan suosioon jatkossa, muutamien vuosien päästä. Samaa luulen esim. nimestä Hertta(ihana!).

Voitto soi kivasti ja jos merkitystä ajatellaan, sehän on positiivinen.

Minä en ole näiden vanhojen merkitysnimien fani. Juuri nämä, mitä perenna luetteli, eivät minusta ole kivoja nimiä tämän ikäpolven pojille. Papoillakaan ne eivät mielestäni ole mitään hienoimmasta päästä olevia nimiä. Näin se nimimaku vaihtelee :) Jos nimi on teistä hyvä, eihän sillä ole merkitystä, mitä toiset nimestä ajattelevat.

Ihania ovat nämä miehekkäät merkitysnimet...Voitto,

Koitto, Siinto, Onni, Kajo, Valo, Toivo....ja uskonpa minäkin, että suosio tulee lisääntymään. Eli ei mikään kummajainen olisi ollenkaan. Suosittelen.

...ei ihan oma suosikkini, mutta nythän esim. Onni on tosi suosittu ja monet muutkin vanhan ajan tarkoittavat nimet taas ajankohtaisemman kuuloisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat