kuinka usein joudut kattelemaan anoppiasi?

Vierailija

Ja onko puolisosi ainokainen, vai onko hänellä sisaruksia? Alkaa ottaa pattiin pikkuhiljaa anopin soittelu ja meille änkeminen, useamman kerran viikossa pukkaa jonkinmoista kontaktia. Soittelee sekä ukolle töihin että mulle tänne kotiin ja käy ainakin kerran parissa viikossa. Miten tuonkin kieltäis, kun ukosta ei siihen miestä ole.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

että mun äitiä nähdään max. 4x vuodessa ja se soittaa kerran viikossa tai parissa, eli ei siis ole mun ukolle samoin vaivaksi kuin sen äiti mulle.

Vierailija

hänellä on pari sisarusta. me nähdään muutaman kerran vuodessa, soitellaan ja käydään puolin jos toisin hyvin harvoin.

Vierailija:

Lainaus:

Ja onko puolisosi ainokainen, vai onko hänellä sisaruksia? Alkaa ottaa pattiin pikkuhiljaa anopin soittelu ja meille änkeminen, useamman kerran viikossa pukkaa jonkinmoista kontaktia. Soittelee sekä ukolle töihin että mulle tänne kotiin ja käy ainakin kerran parissa viikossa. Miten tuonkin kieltäis, kun ukosta ei siihen miestä ole.

Vierailija

ei se ilkeyttään tosiaankaan, mutta olen vain ihan täynnä sitä. Se asuu aika lähellä, ja yhtäkkiä saattaa pamahtaa meille ja olla vaikka 4-5 yötäkin putkeen. Mun mielestä se ois kyllä poikansa tehtävä pitää se niin, että kävis harvemmin. Se vahtii poikaansa ja samalla mua niin, että kohta tukehdun. Olen varma, että jos minä sille jotain sanoisin, ois välit poikki iäksi, enkä minä sitäkään kuitenkaan halua.

Vierailija

Useimmiten kinastellaan jostakin asiasta. Anopin kanssa on vaikea väitellä mistään, koska hänellä ei ole mitään perusteita väitteilleen, pelkästään jotain typerää " kyllä vanha kansa tietää..." . Itse taas haluaisin oikein kunnollisen väittelykaverin, mutta paremman puutteessa anoppikin kelpaa. Mikään pakko minun ei olisi häntä tavata varmaan koskaan.

Vierailija

Käydään siellä tunnin verran kahvittelemassa. Noin 2 kertaa vuodessa käyvät meillä kylässä. Ikinä ei soita, mieheni soittelee n. kerran viikossa isälleen.

Vierailija

joten todella usein nähdään. Hän käy meillä kylläkin todella harvoin, enkä minäkään heillä usein käy. Ulkoillessa nähdään enimmäkseen. Eniten harmittaa miehen veli, joka asuu myös vähän matkan päässä. Häntä ja hänen vaimoaan ei kyllä kiinnostaisi nähdä läheskään näin usein, en kauheasti pidä heistä.

Vierailija

Mukava olisi, jos anoppi vielä eläisi ja lapsemme oppisivat tuntemaan mummonsa muutenkin kuin toisten kertomusten perusteelle. Itsekin kaipaan keskusteluja hänen kanssaan. Mutta kukaan ei tiedä päiviensä määrää.

Vierailija

Tavataan noin pari kertaa kuukaudessa nykyään, välillämme on sellainen puolentoista tunnin bussimatka (ei autoa niin meillä kuin anopillakaan). Miehellä on kaksi " aikamiespoika" veljeä, joita anoppi " hoivaa" päivittäin, niin että ehkä saa purettua heihin huolehtimisviettinsä - onneksi - kun tuntuu luottavan siihen, että mieheni tulee ruokituksi ja vaatetetuksi ilman häntäkin :) Ei niin, anoppini siis on ihan mukava tyyppi, vaikka yliannostus hänen seuraansa rasittaakin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat