Vierailija

Hengitys ei meinaa kulkea, tukala olo ja huokailuttaa, tuntuu että koko ajan täytyy työläästi vetää henkeä ja haukkoa happea.

rv:t nyt 25. Ylipainoa ei ole (63kg) joten mistä johtuu? Eikai se vauva vielä voi keuhkoja painaa? Onko tällainen vaarallista?

Kommentit (10)

Vierailija

mut häiritsi eniten nukkuessa joten siksi valitin vaan siitä neuvolassa. Eipä sitten tullu paljoa liikuttuakaan ku henki " loppu" puolen kilsan matkalla :/

T:2

Vierailija

mutta se on ollut jo vuosia ihan oireeton, enkä ole tarvinnut lääkkeitä. Tarvitsisi varmaan käydä lääkärissä.

Astma on tosiaan ollut niin oireeton että se on melkeimpä unohtunut...

Kiitos vastanneille! t.Ap

Vierailija

muuta mut itellä oli ekassa raskaudessa lopussa kans tollasta, neuvola ja lääkäri tuumas vaan et laita paksumpi pino tyynyjä alle kun nukut :O

Vierailija

arvaa oliko paikat kipeenä aamusin kun samassa asennossa nukuit koko yön... jotenkin se vauva vaan painoi johonkin verisuoneen kuulemma joku mikä menee tuolla selän puolella koska selälläni en voinut olla ollenkaan.

Vierailija

Mulla on myös astma.

Astma lääkäri oli sitä mieltä, että pitäisi käynnistää n. kuukautta ennen laskettua aikaa, mutta vauva lääkärit eivät.

Erittäin tukala on olo, mutta ei periaatteessa voi helpottaa millään. Onko sinulla astma? Se on meinaan sellanen joka pitäisi tutkia ja lääkitä.

Mulla helpotti kun vauva syntyi (tosin synnytyksessä meinasi happi loppua kesken) niin, että totesin miehelleni kun olin käärön saanut syliin, että ihmeellinen fiilis kun voi hengittää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat