Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tom Cruisen mielestä mielialalääkkeet ovat huumeita!

Vierailija

näin kommentoi hän eräässä haastattelussa siihen kun Brooke Shields sairasti vakavan synnytyksenjälkeisen masennuksen johon auttoi mielialalääkkeet ja terapia.

Kommentit (12)

Vierailija

niin aivottomaksi ne on mm. mun äitini tehneet.

se on aivan selvää, että kun niitä popsit, niin tyhmennyt.

voisin tehdä vaikka väitöskirjan aiheesta.

Vierailija

Taisit ymmärtää hieman väärin kirjoitukseni tarkoituksen. Mikä ei hämmästytä minua sitten ollenkaan, tämä palsta kun vilisee idiootteja. Perustelin vaan, että kokemukseni perusteella en ole huomannut mielialalääkkeiden aiheuttaneen tyhmenemistä. Täällä ei selkeästi faktaa uskota...

Hetkonen luenpas tuosta Pharmaca Fennica 2005 eepoksesta esim. Citalopram-Ratiopharm nimisen lääkkeen sivuvaikutuksista... " haittavaikutukset ovat yleensä vahäisiä ja ohimeneviä. Haittavaikutuksia esiintyy todennäköisimmin ensimmäisten hoitoviikkojen aikana...." Ainoa mitenkään älykkyyteen mahdollisesti liittyvä haittavaikutus, jonka tuosta löydän on keskittymiskyvyn häiriöt alle yhdellä prosentilla.

Vierailija:

Lainaus:

lähipiiristään syö mielialalääkkeitä. Ja tämä on sitten fiksu ihminen?

okei...

Vierailija

tekemistä huumeiden kanssa, niistä ei tule edes riippuvaiseksi. Ne eivät TODELLAKAAN tyhmennä, kun joku idiootti siellä väitti niin. Äitisi on tullut tyhmäksi ihan muista syistä.

Nyt kannattaa sitten vielä muistaa, että monet vahvasti masentuneet eivät todellakaan syö lieviä mielialalääkkeitä vaan esim. rauhottavia ja näiden säännöllisen käytön seuraukset ovat jo sitten aivan toista luokkaa.

Itse olen syönyt mielialalääkkeitä nyt 4? vuotta ja teen parhaillaan gradua ja olen johtavassa asemassa töissä. Ystäväni on syönyt muutaman vuoden ja on myöskin erittäin hyvässä asemassa ja tekee gradua. Veljeni on syönyt niitä pari vuotta ja on yliopistolla edennyt ennätysnopeaa tahtia. Mieheni veli on syönyt niitä pari vuotta ja valmistuu justiinsa lääkäriksi loistavin paperein.

Terkkuja vaan teille tampioille, joita täällä vilisee.

Vierailija

Brooke Shields ei jäänyt sanattomaksi:

-Cruisen kommentit eivät palvele äitejä,jotka ovat samassa tilanteessa kuin minä olin.Masennuslääkkeet yhdistettynä viikottaiseen terapiaan pelastivat minut.

Shields on kertonut avoimesti synnytyksenjälkeisestä masennuksestaan,jolloin päässä risteili jopa itsemurha-ajatuksia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat