Vierailija

Mietin tässä yksi päivä miesteni lukumäärää.. Siis kuinka monen kanssa olen seurustellut ja niitä on aika monta.. Jos lasken kaikki yli puolen vuoden suhteet joissa olen kumminkin ollut tosissani niin niitä on 12. Sängyssä olen ollut yhteensä 40miehen kanssa ja miehiä joittenka kanssa olen sekoillut muuten vaan on 100... Siis pussailua jne.(ei siis sänkyyn asti)! Minulla on 3 yli 3vuoden suhdetta takana ja sinkkuna olen ollut yhteensä 3vuotta elämästäni(siis 13v. asti kun katsotaan).. Ja sinä ainaka on ollut näitä yhdenillan juttuja! Lukumäärä tuntuu paljolta, mut en mä mielestäni ole ollut miesten kanssa sen enempää kun muutkaan... VAI? Kai teilläkin on sinkku aikoina ollut noita miehiä/naisia?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Varo vaan kohta saat todnäk hirveän ryöpyn niskaasi. On sitä miehiä ollut minullakin ( ei noin montaa..) ja mitä siitä, sinkkuna voi pitää hauskaa. Nyt kuitenkin onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija

Jos nekin laskettaisiin niin en halua edes tietää määrää.. Tarkoitan tällä siis sitä että on hiplailua jne. Ja siis pussailua on ollut koko illan esim. baarissa... -ap

Vierailija

Tosin pienen pienessä kotikylässäni olisit ikävä kyllä saanut Hutsun maineen. Eikä siihen olisi edes tarvinnut noin suurta määrää mieskokemuksia.

Vierailija

Jos et ole maksua perinyt. Hurjia lukumääriä olet kyllä haalinut...surullista että irtosuhteet sun muut pelehtimiset ovat nykyään arkipäiväistyneet.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat