Vierailija

Siis tämä on ihan tosiasia. Haju on tosi voimakas ja leijuu esim. vessassa hänen käytyään siellä, mutta jopa huoneessa jos hän istuu siellä. Hieman oksettavaa. Eiköhän se itse tajua sitä hajua?! Kesällä se piti joskus hametta ja se oli jotain aivan kuvottavaa..

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

kun on menny jonku naisen jälkee vessaan ni siel on ollu semmonen lofoottien haju että huhhuh.oma pillu on aina haissu hyvälle.mutta nyt mulla on ekaa kertaa elämässäni sitkee hiivatulehdus ja olen kauhukseni huomannu, et vittuni haisee just samalle karmeudelle.hyi saatana.ei auta pesu.pitäs kukistaa hiiva.

Vierailija

munkin läski työkaveri lemahtaa aina kun vähän aukasee jalkojaan. mutta oli kuulema käyny gynellä viime viikolla et jospa se nyt helpottais..

Vierailija

ja se ihminen oli muutenkin epäsiisti, työpöytää ei voinut hänen jälkeensä käyttää kukaan muu ennenkuin siivooja oli sen kuurannut kovilla aineilla

työkaverin hajuongelma on aihe, jonka voi ottaa esille pomon kanssa, pomot on sitä varten että he keskustelevat hiki, tupakka, alatuoksu, yms. vaikeat asiat alaistensa kanssa, asiasta ei tarvitse kärsiä

Vierailija

ja vessa haisee jälkeen päin. En ole tarkemmin klysellyt heidän hygieniastaan, mutta joskus olen salaa miettinut, ovatko koskaan harrastaneet suuseksiä... nimenomaan saavana osapuolena. Tuskin :/

Vierailija

- jos jollain on menkat

- jos jollain on pissatulehdus (hirveä haju)

- jos jollain on pesemättömät paikat (oksennus sentään)

- ja jos joku on nainut eli sperma haisee (inhottaa töissä ajatella)

Vierailija

Antibiootti-kuuri auttoi tappamaan väärälaisen bakteerikannan! Vaikka miten usein pesi, vaihtoi alushousuja (työpäivän aikanakin!), kohta taas lemusi! Muutama viikko meni ennenkuin ongelma oli niin paha että tajusin mennä lääkäriin!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat