Uskaltaisinko esitellä isäni miehelleni?

Vierailija

Minun isäni on psyykkisesti sairas. Hän on todella erikoinen persoona ja meidän kohtaamisemme ovat minulle aina hyvin vaikeita. Tapaamme vain harvoin, ja olen uskaltanut esitellä hänelle vain yhden miesystäväni. Nyt olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa jo yli vuoden, ja todellakin olisi jo sen aika, että hän tapaisi isäni.

Isäni ei pidä minuun mitään yhteyttä, eikä ole osoittanut halua tavata minua tai miestäni. Mutta hän onkin sairas, joten en sitä ihmettele.. mutta uskaltaisinko ja kannattaisiko minun esitellä mieheni hänelle? Minua pelottaa ja arveluttaa tilanne jo nyt.. :(

Kommentit (4)

Vierailija

mun äiti saa myös kaikenlaisia kohtauksia ja jännittää, helposti hänellä alkaa tekemään pahaa ja pyörryttämään tai hän saattaa kesken kaiken suuttua jostain ja häipyä. mutta luulen että kun kerroin niin paljon äidilleni etukäteen niin häntä ei niin jännittänyt.

Vierailija

esitellä äitini tulevalle miehelleni...

Oma äitini on myös psyykkisesti sairas, nauraa itsekseen tai kyselee sopimattomia... siksipä oli aika vaikea paikka järjestää tapaaminen. Mutta auttoi kyllä paljon se, että olin etukäteen näyttänyt äidistäni valokuvia (äiti on aika erikoisen näköinen) sekä kertonut käytöksestä. Hyvin kaikki meni, eikä mieskään karannut vaan naimisiin mentiin.

Vierailija

Isäni on vaan todella pelokas+epäluuloinen, ja tapaaminen jännittäisi häntä luultavasti niin, että hän voisi olla arvaamaton tai saada jonkun kohtauksen.. tällainen pelko minulla on. Siksi pelkään tapaamista. :( ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat