Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Itellä on ensimmäinen 2,5 vuotias (kolmen vuoden yrityksen jälkeen lähti alulle) ja nyt siis olen plussannut toisen. rv 5+1. Siis ekassa ei mitään avitusta käytetty, mutta nyt päätin kokeilla reikiä, josko tehoaisi. :) Neljä päivää sain kaukohoitoa juuri silloin, kun tädin olis pitäny tulla ja se ei siis tullutkaan. Olen siis sitä mieltä, että hoito auttoi pikkuista kiinnittymään tai pysymään matkassa tms. :) Mutta jos joku tahtoo kokeilla, niin voin suositella.

Kommentit (13)

Mä uskon aika vahvasti tämmösiin juttuihin, ja meinaan ilman muuta kokeilla. Ihmetyttää joidenkin palstalaisten asenne, sillä jos on kärsinyt lapsettomuudesta ja oikeasti sen lapsen haluaa, niin luulisi olevan valmis kokeilemaan mitä vain. Itse seisoisin päälläni ja söisin vaikka sangollisen paskaa jos sillä raskaus alulle saataisiin. Huh, että ärsyttää.

Siis reiki-hoitoa?!?!

Täytyy sanoo ainakin omalla kohallani että huhhuijaaa......Ettei vaa ois ollu sattumasta kyse?Ainakin omalla kohdallani uskon että nää asiat on Jumalan käsissä....Siis mihin se perustuu?!

Mielestäni aika ahdasmielistä kun aletaan kommentoimaan noin negatiivisesti toisten uskomuksia ja uusia juttuja. En itse ole kokeillut tätä hoitoa, enkä oikein uskokaan siihen, mutta olen avoin uusille jutuille, enkä todellakaan halua vähätellä tälläistä asiaa. Ja varsinkin kun on käynyt näin ihanasti, onneksi olkoon Tiitti!!!! Mutta totuus on se, että äitini sai tuttavaltaan reikihoitoa kun joutui sairaalaan iskiaksen takia juuri viikkoa ennen etelänmatkaa. Siinä sitä tosiaan kokeili vaikka mitä koska äitini luuli ettei voi matkalle lähteäkään(olivat varanneet matkan jo melkein vuosi aikaisemmin). Tuttava ehdotti reiki-hoitoa ja äiti pääsi etelän lomalleen terveellä selällä. Iskia parani täydellisesti 5 päivässä. Muuta en tiedä kuin että itse en ole iskiaksesta parantunut alle viikossa kun oikein kunnolla ottaa hermosta joten kyllä se laittoi minutkin miettimään!!

Harmi kun tuollaisia kommentteja aivan mahtavasta tapahtumasta, Onneksi olkoon vielä kerran ja onnellista odotusta!!!!

Tiitti, et ole yksin. Itse en ole reikiä kokeillut, mutta uskon loitsujen voimaan. Harjoitan itse noituutta uskontona ja olen avittanut vauvantuloa meditaatiolla ja henkien kutsumisella. Vielä en tosin ole saanut vastausta pieneltä valkoiselta oraakkelilta (=raskaustesti) ;)

No, voihan se olla pelkkää lumevaikutusta. :) Mutta väliäkö tuolla, kun tulos oli noin hyvä.

Ja kyllä olen sitä mieltä, että se rakasteleminen oli tärkeintä tuossa jutussa. :D

...mutta meinaa huvittaa. Reikähoidolla minä oon tullu raskaaksi!

Olis niin jännä tietää et olisitko kuitenki tullu raskaaksi vaikkei olis ollu mitään hoitoakaan. Miten sait kaukohoitoa? Jos ois paikan päällä tehty jotain niin tuntuis inhimillisemmälle mut et kaukohoitoa?

Mutta tosi on et jos on kaikkensa yrittänyt niin silloin kelpaa mikä vaan

minkä suinkin luulee auttavan. Niin hermoratahieronnat kuin muutkin.

Ei sitä tiedä mitä tässä vielä itekkin ollaan valmiita kokeileen...

Se on sitä, kun tuo reiki ei ole täällä kovin tuttua toistaiseksi. Villitys vasta rantautunut Suomeen. Kyllähän se aina uusi asia kummalliselta tuntuu, jos ei siitä mitään tiedä - ainakin siinä vaiheessa, kun ihmiset kouluttautuu reiki-hoitajiksi ja maksaa siitä hirveitä rahoja. Samanlaisia " hömppäjuttuja" on arjessa käytössä pilvin pimein, eikä kukaan arvostele niitä enää, kun niistä on tullut jo niin tuttuja juttuja. Käydään niksauttajilla ja palvotaan jotain taikakaluja... Ja niin me vaan kiskotaan sitä pahaa greippimehua, kun kuvitellan, että siitä on apua ;) Vaikka omalla kohdalla ongelma ei johtuisikaan ollenkaan niistä limakalvoista tms. mitä greippimehulla yritetään parantaa. Ja sit hehkutetaan, kun greippimehukuuri auttoi plussaamaan, vaikka se ei tosiaan siitä johtunut.

Toinen pointtini olisi semmoinen, että näyttäisi että näitä keskustelupalstoja käytetään myös mainostamiseen melko paljon. Ihan on fiksua joskus suhtautua kriittisesti siihen, kun joku uusi nimi tulee mainostamaan vaikka jotain tiettyä raskaustestiä tai vauvanvaatekauppaa netissä ;)

Noh, tais tulla väärään paikkaan tää viesti... kun pahat kommentit tuli. Siis reiki on energiahoitoa. Hoitaja välittää käsillään universaalia parantavaa energiaa hoidettavaan kohtaan. Monet hierojat tms. ovat saaneet myös reiki-koulutuksen.

En ollut kokeillut ennen ja kun törmäsin netissä ihmiseen, joka sanoi haluavansa kokeilla asiaa, niin päätin ennakkoluulottomasti kokeilla. Siis se ei maksanut mitään, joten alensi minun kynnystä kokeilla kovasti. Sain kaukohoitoa, siis en mennyt ihmisen luokse, koska meillä on monta sataa kilometriä väliä ja yleensä lähihoito maksaa.

Minun mielestäni reiki ei ota Jumalalta valtaa pois, samalla lailla hedelmöityshoidot, terolutit, clomit yms. voivat auttaa lapsentuloa, mutta minunkin mielestäni asia on aina lopulta Jumalan käsissä.

En voi mennä väittämään, etteikö kyse olis ollu sattumasta, mutta itse ajattelen, että siitä oli apua. Lähinnä kirjoitin tänne, koska ajattelin, että jos joku toinenkin haluaa kokeilla jotain muuta pehmeämpiä hoitokeinoa aluksi kuin alkaa syödä lääkkeitä tms.

mutta kun en minä ainakaan ikinä ole kuullut moista niin ei voi oikein tietää mitä se tarkoittaa!!

Olin siis ihan pihalla koko jutusta, mutta nut selveni toisesta viestistäsi!

* Varaa se älyttömän kallis kuukauden mittainen maailmanympärimatka puolen vuoden - vuoden päähän. Ihan salettiin tulet raskaaksi ja joudut perumaan matkan.

* Jos et ole vielä naimisissa. Varaa kirkko ja teetä kallis tyköistuva hääpuku. Ihan varmasti tulet raskaaksi etkä enää mahdu pukuun.

* Aloita uusi harrastus (mieluiten kamppailulaji tms.), maksa jäsenmaksu, kausikortti, osta varusteet... ...ja hups olet raskaana ja et voikaan enää jatkaa harrastustasi.

* Jos yrität toista tai kolmatta jne. myy kaikki vauvanvaatteet, sänky, turvaistuin... ...kohta olet raskaana ja joudut ostamaan kaikki uudestaan.

* Ja sitten vielä tällainen extreme-juttu (en suosittele kyllä kenellekään oikeassa elämässä). Lähde baariin, juo itsesi känniin, lähde vieraan miehen (mieluiten eri rotua) matkaan... ...kohta olet kuitenkin raskaana vaikkeit sitä haluaisikaan.

;)

T. Murphy!

Hitto, että jotkut ei osaa pitää suutansa kiinni. Älä Tiiti niistä välitä! =)

Mä oon harkinnu kans tota reikihoitoa. Ex-työkaveri osaa reikiä ja häneltä siitä joskus sillon kuulin. Kuulosti alkuun hullulta, mutta kun se kerran anto päähän reikiä ilman että se koski muhun... niin sit kyllä uskoin... se tuntu tosi jännältä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat