Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

olen raskaana! mulla on nyt 3 poikaa (vilkkaita) nuorin on 1,5v .olen käyttänyt ehkäisynä pillereitä,nyt kun pilleri laatta loppui sunnunt.olisi menkkojen pitänyt alkaa maanantaina...mutta ei alkanu.onko jollekkin muulle käynnyt näin? mitä olette tehneet? koska itse ajattelin että 3 lasta riittäis,enkä tiedä jaksaisinko neljättä? vai kadunko jos teen abortin? tää on niin vaikeeta,tunteet ihan sekasin. onko jollain kokemuksia ja millaisia ratkaisuja olette tehneet?

Kommentit (15)

Vierailija

Onko teillä tukiverkostoa ympärillä,odotusaikana ehtii hankkiakkin.Ja teidän pojat on aika isojakin...Ihanaa odotusta :)) ja Onnea!

Vierailija

haluaa varmaan miettiä asiaa....adoptoitavaksi en pysty antamaan sen tiedän jo nyt. mietin vaan että miten jaksetaan? VÄLILÄ NYTKIN ON HERMOT TOSI KIREELLÄ. ja juuri kun ruvetaan pääsemään vaipoista jne.niin sama rumpa uudestaan....ja tuntuu että kaikilla pojillani on nyt joku uhma menossa..poikani ovat 9v( mikään asia sillä ei ole hyvin,joka asiaa tarvii vinkua ja kiukutella) 6v muuten vaan kiukuttelee ja ärsyttää veljiään. ja 1,5v jonkun sortin uhma kanssa,kaikkia tarvii kokeilla ja kieltoja ei vielä ymmärrä.

Vierailija

Mulla on niinikään kolme lasta, ei niin rauhallisimmasta päästä, iälätään 5, 3, ja 1,5v,,,

Voit arvata että välillä on järjessä pitelemistä! Viime aikoina on kuitenkin alkanut tuntua siltä että helppoahan tämä jo on, kun ovat NOIN " isoja" jo,,

ja kaikenkukkuraksi

V-A-U-V-A-K-U-U-M-E vaivaa,, ehkä piankin láitan tänne ilouutista plussasta.

Ei, todellakaan en ole superäiti--kaukana siitä. Pimahdan helposti ja raivoan syyttäsuotta lapsille, kotiäiti olen ja mies tekee piiiiitkää päivää, mutta niin se aki on että lapset ovat elämän suola ja sokeri.

Ajatteles ap, tosiaankin, jos se onkin tyttö,,

ja vaikka ei olisikaan, niin se ihana tuhiseva nyytti taas kohta sylissä,, jolloin tällähetkellä puolitoista vuotiaskin on jo reilusti yli 2v, iso poika siis,

tsemppiä ja voimia sulle!

Vierailija

vanhempia, että eivät varmaan kauheesti leiki pienimmän kanssa. Totuttele ajatukseen, rakastut taatusti kohdussasi kasvavaan vauvaan, kun tunnet ensimmäiset liikkeet.

Vierailija

joskus olen sanonut että vaikka 10 poikaa olisi teen niin kauan että tyttö tulee...vaikka pojat on kans todella ihania ja rakkaita.mutta silti salaa toivon sitä tyttöä.mutta silti tää on niin vaikeeta.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat