Vierailija

, potilaana?

Muhun sattui paksunsuolen tähystys aikoinaan valtavasti. Suolenmutkani oli kai hankalia päästellä. Eikä asiaa kai auttanut kuvitelmani alienista sisälläni. : D

Sivut

Kommentit (79)

eli angiografia.. Ensin nivusiin (jossa on tosi herkkä iho..) työnnettiin tosi paksulla neulalla puudute. Se ei juurikaan vaikuttanut ja lääkäri vaan teki veitsellä viillot ja alkoi ujuttaa katetria nivuslaskimoista sisään. Voi tuskaa!!!!!

Toinen on, kun kainaloon tuli mätäpaise (hikirauhanen tukkeutui). Kainalo oli niin kipeä ettei voinut kuvitellakkaan koskevansa siihe, ja sitten kun siihen lyötiin puudutuspiikki....=O Vieläkin puistauttaa, niin kipeää se kävi. Ei edes synnytys vedä vertoja noille!

Siinä lääkäri tökkii neuloja suoraan hermoihin(tietää että ovat oikeassa kohdassa kun potilas huutaa) tämän jälkeen sähköiskuja, katsovat liikkuuko sähkö hermoja pitkin. Jäi vielä ylimääräistä aikaa joten sain pari kunnon sähköiskua suoraan päähän, katsoivat saako koko kroppa sätkyn, että oli hauskaa..

Ja olen muuten synnyttänyt 4 kertaa, kaksi viimeistä luomuna...

Itse en tähän muuta keksi kuin puudutus ennen viisaudenhammasleikkausta. Sattuu joissakin kohdissa erityisen paljon. Ja sitten tulee tukehtumisen tunne. Itse leikkaus olikin melkein lastenleikkiä. ;)

Noin 20 tikkiä. Sattui aivan helvetisti, ei jäänyt mitään traumoja mutta tavallaan se jäi mulle ikäänkuin ruumiin muistiin se tunne, ja toisessa synnytyksessä kun laitettiin yksi tikki niin pelkäsin sitä aivan kauheesti (kun ei ollut järkevää laittaa puudutusta yhtä tikkiä varten koska olisi pitänyt pistää yksi piikki jotta olisi voitu tehdä yksi tikki;-)

Multa on myös leikattu episiotomia ilman puudutusta, mutta en tuntenut sitä ollenkaan vaikka pelkäsin kovasti että se sattuisi ihan hirveesti.

Jälkeenpäin ajatellen mieluummin antaisin tehdä itselleni haavan ilman puudutusta kuin antaa ommella se ilman puudutusta.

Tuli peritoneaaliärsytyksestä valtava hartiapistos, johon puudutus ei tietenkään yltänyt, eikä idiootti anestesialääkäri uskaltanut antaa lisäkipulääkettä. Tuskaa lisäsi vielä se, että se mahan tonkiminen laukaisu oksennusrefleksin...

Multakin on leikattu ne molemmat, mutta ei se sattunut kun oli nukutuksessa! Jälkikäteen oli kyllä vähä kipee eikä pystyny puhumaan. Ottiko sulla se ite toimenpide jotenkin kipeää vai tarkoitatko sitä jälkitilaa?

Kauheasti peloteltiin, etukäteen mitä se on, mutta en kyllä tuntenut yhtään mitään. Taitaakin olla ainut positiivinen asia siinä, koska tutkimuksessa todettiin hermon tuhoutuneen lopullisesti :-(

Kauhein toimenpide minulla on hassua kyllä , että kivuliaimpana tähän mennessä olen kokenut inseminaation. Ei meinannut onnistua millään, koska minulla on niin vahvasti taaksepäin kallistunut kohtu. Toinen lääkäri veti jollain vempeleellä kohdun kaulaa suoraksi ja toinen työnsi sitä olematonta putkea sisään. Kyyneleet vain valuivat, ääntäkään en saanut suustani ulos, sattu niin paljon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat