Kotivaateongelma!! Auttakaa, olen kyllästynyt väsähtänyt kotiäiti-lookkiin...

Vierailija

No harvoin nyt ihan homssuisena tyyliin jätti-t-paita ja risat verkkarit kotona kuljen, mutta jotain ideoita nyt tarvitaan. Siis MITÄ (merkki, malli) voisi pitää päällä kotona, sellaista joka näyttäisi kivalta ja muodikkaalta, mutta joka mukava päällä, helppo pestä (ja kestää useammankin pesun kutistumatta/venähtämättä) eikä aivan hirveän kallis hinnaltaan? Tuntuu, että valikoima taaperoiden ja koirien kestäviin kotivaatteisiin on jotenkin vähissä...en todellakaan viitsi kulkea vanhassa flanellipyjamassa kuten yksi kaverini, enkä myöskään verkkareissa kuten toinen kaverini, mutta kotioloissa lasten kanssa en jaksa mitään farkut-paitapuserolinjaakaan, kuten kolmas kaverini.

Sivut

Kommentit (24)

Ei haittaa vaikka vieraitakin tulee, vaatteita ei tarvitse vaihtaa. Ulos en välttämättä sitä itse osaisi laittaa, mutta nuoremmilla on nähnyt niitä tuolla ihmisten ilmoillakin.

keyes:

Lainaus:

Plyyshinen oloasu,sellanen fitt-malli :)

Esim.Kappahlissa ja Lindexilla olen nähnyt,tekis mieli ostaa itsellekkin :)

Sisällä siis =) Ulos olen joutunut housuihin vaihtamaan, mutta kotona ja töissä selvisin hameilla. Twinsetit olivat erinomaisia yläosia, tiukempi neuletoppi ja löysempi neuletakki siinä päällä olivat riittävän mukavat kotona ja kävivät myös työpaikalla.

Vierailija:

Lainaus:

ja ladyfitpaidoista voi vain uneksia...

mulla kotona yleensä päällä plyysiset olohuosut, sellaset suoralahkeiset ja mukavan rennot sekä samanlainen vetoketjuhuppari. mukavat on myöskin rennot vakosamettihousut. puserona yleensä joku sporttinen kiva trikoopusero tai sitten ihan vaan (tunnustan!) joku t-paita. raskauden jälkeen olen alkanut enemmän kiinnittämään huomiota myös omaan pukeutumiseeni kotona... pääasia kuitenkin että itse viihtyy!

Esim.Kappahlissa ja Lindexilla olen nähnyt,tekis mieli ostaa itsellekkin :)

Toinen vaihtoehto (tällaset löytyy multa ainakin): mustat collegehousut ja fitt-mallin t-paita sellaista hyvälaatuista,paksumpaa kangasta,ei mitään tavallisia cittarin paitoja,esim. fruit the loom (vai mikä se merkki on??) on hyvä ja claire dk...

Ja sitten vielä collegehuppari,lyhyempi ja tredikkäämpi,ei taaskaan mikään lötkö pussimallinen! Ja siihen joku pirteä väri.

Jalkaan mustat suorat konepestävät stretch-housut tai farkut, paidaksi tiukka pitkähihainen t-paita, tai lyhyt hihainen ja siihen päälle poolokaulusvillapaita, tyköistuva. Istuvuus on tärkeintä. " Oloasu" ei istu päälle koskaan, joten se päällä näyttää aina homssuiselta oli se oloasu kuinka hieno vaan. Kun ostaa hyvin istuvia mutta konepesun ja rumpukuivatuksen kestäviä, silittämättä siistejä vaatteita pääsee helpolla!

t.siistiä kotiäitilookia neljä vuotta vetänyt (nyt töissä)

Itse olen siirtynyt kulkemaan kotona ainoastaan ihanissa, pitkissä ja rennoissa hameissa. Ovat tosi mukavia päällä ja paljon tyylikkäämpiä, kuin mitkään verkkarit. Anoppi taas käyttää kotioloissa sellaista eksoottista itämaista kaapua ja sellaisen haluaisin itsekin seuraavaksi. Kyseessä on siis yksinkertainen pötkömäinen, löysä mekko, mukava kuin yöpuku, mutta tosi tyylikäs.

Pidän paljon strech-farkkuja kotona, ja just siihen haluaisin vaihtelua. Tuollaisia voisi vaikka harkita. Just siis haluan sellaiset vaatteet, jotka ovat mukavat päällä, mutta joiden kanssa kehtaa avata oven ja katsoa peiliin ajattelematta että uh, mikä kotiäitilook...

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat