Mitä mieltä tän tyylisestä keittiöstä?

Vierailija

Siis lähinnä mustista ovista. Minkähän värinen taso tuohon sopisi?! Lattia meille tulee valkoöljytty tammiparketti. Kyllästyyköhän tuohon mustaan?!? http://www.riz.ee/

Kommentit (14)

Vierailija

kuinka komeasti ne loistaisi mustasta. Valkoinen olisi ihan kiva, mutta toisaalta haluaisin jotain muuta väriä, koska seinät ja lattia tulee olemaan valkoiset/vaaleat. Puunvärisiä en halua. Kyllä tämä talon rakentaminen on kaikinpuolin hermoja raastavaa touhua. En olisi kuvitellut ennemmin, että materiaalien ja kalusteiden valitseminenkin voi olla näin hankalaa.

Vierailija

... sellainen mustavalkoinen keittiö jokin aika sitten, se oli tosi hieno itse asiassa. Alaosa oli mustaa ja yläosa valkoista. Tasojen väristä en ole ihan varma, mutta taisi olla mustaa kiveä.

Vierailija

valottoman ja ahtaan näköistä. Edellisellä oli hyvä idea laittaa ala- ja yläkaapit eri värisiksi, laittaisin itse niin, mustat alhaalle ja ylhäälle kevyemmät valkoiset (jos siis mustaa pitäisi laittaa).

Jos musta väri toistuu jossain olohuoneessa, hyvä. Kaapit ovat modernit ja selkeälinjaiset, onko olohuoneennekin?

Vierailija

Itse valitsisin isoille pinnoille melko neutraaleja sävyjä, koska niitä ei kuitenkaan uusita kovin usein. Jaksaisitko 10 vuotta katsoa mustaa keittiötä tai onko varaa uuteen remonttiin parin vuoden päästä?

Vierailija

ottaisin valkoisena. Mustassa näkyvät (rasvaiset) sormenjäljet tosi hyvin ja voivat olla aika nuhjuisen näköiset, joten niitä saa putsata kokoa ajan. Jos otat mustat ovet, sinuna hankkisin aika vaalean työtason jotta kokonaisvaikutelma kevenisi. Vaaleaa beigeä duratia tai vaaleaa kiveä tai jotain sellaista.

Vierailija

ja ne olivat aina tosi nuhjuiset ja kiiltelevien sormenjälkien peitossa, joten en ottaisi ikinä enää mitään mustaa suurta pintaa kotiini.

Minkä väriset laatat (tai mitä muuta materiaalia, rosteria, lasia, maalipintaa) olet ajatellut ylä- ja alakaappien väliin? Sillä ja työtasojen materiaarilla ja värillä voisi saada elävyyttä keittiöön, jos valitsisisit valkoiset tai muut vaaleat ovet mustien sijaan. Joku tumma punainen voisi olla hieno oviväri myöskin, tosin siihenkin voi kyllästyä aika nopeasti. SOpisi hyvin vaalean lattian kanssa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat