Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitä järkeä on etta lapsia nukutetaan päiväkodissa pelkillä pikkuhouisuissa .Tulee kylmä kun ajatteleekin näin talviaikaan. Itse olen pyytännyt että lapselleni laitettaisiin paita ja housut, mutta en voi olla varma että näin on?? Lapseni on siis 2 eikä osaa kertoa itse. Päiväkodissa on lapsia iältään 1-5 vuotta?? Muissa päiväkodeissa jossa vanhemmat lapset ovat olleet ei ollut näin Onko oikein vaatia lasta itse laittamaan kengät jalkaan 2 vuotiaana ja kun päällä on viellä talvipuku ja lenksut ja talvikengät. mielestäni ei oikein innosta itse pukemiseen??

Kommentit (3)

Ja monesti lapset ovat itse valinneet sen, että nukkuvat vaan niissä pikkareissa;) Ryhmä vaikuttaa, kun yksi haluaa nukkua pikkareissa niin kohta niin haluavt nukkua muutkin:) Ja minäkin kannatan ennemmin sitä, että olisi päällä hieman enemmän kuin pelkät pikkarit, koska ei siellä lepohuoneessa mielestäni mikään hirveän lämmin ole.

Onhan niillä lämpimät peitot. Ja sisällä lämpötila on yleensä vakio, sama kesät talvet, jos ei ihan laho talo ole kyseessä.

Tuosta kenkien pukemisesta: jos lapsi ei saa kenkiä laitettua ensin itse yritettyään, kyllähän tädit sitten laittaa. Jos ei opettele, eihän sitä opikaan.

Mikseivät laittaisi lapsellesi paitaa ja housuja jos olet niin pyytänyt ja ovat luvanneet? Ehkä meillä on vaan niin kiva päiväkoti, että en osaisi epäillä siellä toimittavan toisella tavalla kuin on sovittu, ja kaikista mieltä painavista pikkuasioista on kyllä voitu puhua :)

jättänyt esim. t-paidan vielä päälle. Nukkumahuoneissa ei tosiaankaan ole aina lämmnitä, varsinkaan talvisaikaan. ja usein se peitto on pelkkä pussilakanam e8ikä todellakaan lämmin. olenkin miettinyt, että kun hoitovapaalta palaan töihin, ja omat lapseni menenvät päiväkotiin kysyn heti, missä vaatteissa on tapana nukkua ja aion pyytää että omat lapset saisi nukkua esim. pikkareissa ja t-paidassa. Ja jos itse menen pienten ryhmään töihin, en aio nukuttaa lpelkissä pikkareissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat