Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Katrille jaksamista piinan kanssa! Ei ne menkkajomotukset tosiaan välttämättä tarkoita mitään huonoa. Elävästi muistan, miten esikoista odottaessani en edes tajunnut, että kyse voi olla myös raskaudesta, kun oli niin selvät menkkakivut! Voi kun vieläkin olisi yhtä tietämätön ja unohtaisi asian, ennen kuin menkat on oikeasti sen viikon myöhässä...

Oma napa, pp3 (näinkö merkitään, kun ovulaatiosta on kolme päivää?). Aloitin luget lääkärin ohjeen mukaan kaksi päivää ovisplussasta - hieman mietityttää, kun pakkauksen ohjeessa oli kolme päivää ovulaatiosta (mulla siis periaatteessa vain yksi!). Nyt on sitten menkkamaisia jomotuksia ja mietin, johtuuko se lääkkeestä vai onko kierto jo menetetty :( Onko muilla lugejen käyttäjillä kokemuksia?

Tällaisissa mietteissä tänään

KK

Vierailija

Paljon kiitoksia onnitteluista ja tulkaahan kaikki pian mukaan ja tehdään joukkosiirtymä ex-haahuihin.

Masunasu: Kiitos kysymästä: jos ei muuta kuulu niin lisää vaan minut plussanneisiin viikonloppuna. Testipäivä oli siis 31.10, mutta laskettua aikaa en ole vielä selvittänyt. Haahuja vielä lueskelen, katsotaan nyt koska uskallan vaihtaa palstaa...

Katri: Voi, toivottavasti testi ei vaan vielä tiennyt mitä näyttää ja olisitkin raskaana. Olenkin moneen kertaan jo kertonut, että ensimmäisessä raskaudessani sain plussan testiin vasta yli viikko oletetusta menkkojen alkamispäivästä, joten toivoa voi vielä olla.

Neronja: Rohkeutta mukaan uusintaultraan ja toivottavasti se pieni, mutta määrätietoinen sykekin tulisi nyt näkyviin.

Saalistusonnea ovulaationmetsästäjille, plussaonnea piinailijoille ja kaikille jaksamista marrasharmauteen!!!

Pörrimöykky

Vierailija

Väsyttää koko ajan vietävästi. Aloitin perjantaina nyt rautakuurin, kun tuntuu että veriarvot on varmaan tän kaiken vuotamisen jälkeen mennyt ihan surkeiksi jos ne ei ole hyvät ollut ennen näitä keskenmenojakaan. En tiedä onko siitä apua, mutta ainakin jos saisin itteeni vähän potkua. Lenkille pitäisi taas lähteä, vaikka tuola ulkona toi keli on kaikkea muuta kun houkutteleva. Jos tekis pienen happihyppelyn vaan ja sit voisin vaikka luurata telsua ja ajaa kuntopyörää siinä samassa. Oli niin nättiä jo ulkonakin kun muutaman päivää sitä lunta oli vähän maassa. Ihmekkös, että on mieli maassa kun kattelee nyt tuonne harmaaseen sateeseen. Blaah... = /

Taitaa muutkin olla omissa touhuissaan kun täällä edelleenkin on vaan aika " haamuinen" meininki! Ei kai nyt jokaiselle nyt sentään plussaa ole vielä tauluun kolahtanut. =)

Ja nyt ulos tuulettumaan.

Titi75 (kp10/28-34)

Vierailija

.. ja tuntuu, että olen ihan pihalla teidän kaikkien kuulumisista. Neronjan kuulumiset luin heti. Olen sinua ajatellut ja käteni ovat olleet kyynärpäitä myöten ristissä, että kaikki menisi nyt hyvin. Että voikaan mokoma tuhruilu pilata tunnelmaa!! Itse, jos koskaan enää raskaaksi tulen, olen varmaan ensimmäiset viikot pelko perseen alla. Olin jo niin toiveikas, kun alku-ultrissa kaikki oli hyvin ja sikiö oli kasvanut.. ja silti kävi niin kuin kävi. Nyt kyllä toivon, että sinulla ja meillä muilla olisi jatkossa parempaa onnea!! Tulethan kertomaan kuinka ultrassa kävi, minäkin koetan päästä lukemaan kuulumisesi! Voi hyvin ja erittäin paksusti!!!!

Mitähän Joannalle kuuluu? Onkohan kaikki hyvin? Toivottavasti!

Nonna, mitens menee??

Kaikille haahuille mukavaa sunnuntaita!

T. wbm joka on taas ihan pihalla omasta kierrosta ;)

Vierailija

Pitkästä aikaa taas lueskelin teidän juttuja ja ajattelinpa jotain kirjoitella kun oma tilanne on nyt hieman muuttunu. Onnea kaikille plussanneille, lokakuussa oli oikein plussa sato, harmi kun ei me kaikki siihen päästy, mutta parempi onni meille muille tällä kierrolla!!!

Olen koittanu tässä omaa ajatusmaailmaa kääntää vähemmän vauvakuumeiseksi, siinä onnistumatta.. Kyllästyin epäsäännöllisiin kuukautisiin ja kun ovis-testitkin alkoi näyttää mitä sattuu, otin ja varasin yksityiselle gynelle ajan. Satuin sen saamaan heti parin päivän päähän ja siitähän mun asiat sai uutta valoa..

Eli lääkäri kuunteli mun oireet ja lapsen teko yritykset km:n yms. Se sanoi heti että kuulostaa PCO:lta. Ultralla vielä katsottiin ja niinhän multa löytyi molemmilta puolilta PCO-tyyppiset munasarjat, oikea oli enemmän kuin vasen. Ovulaatio oli vielä tuloillaan, kohdun limakalvo lääkärin sanoin upea ja valmiina ottamassa vastaan hedelmöittynyt munarakkula. Tilannehan oli se että tässä kierrossa ovis testi näytti lähes yhtä tummaa viivaa kuin kontrolliviiva kp8 ja sen jälkeen alkoi vaalenemaan. Vaikka todellisuudessa ovis on vasta noin kp 18-19. No sain ohjeeksi että miehen kanssa pitäis harrastaa tiivistä yhdyntää loppuviikko ja terolutit se aloitti, että kierto tasaantuisi. Gyne mulla oli kp15 eli heti samana päivänä pystyin ne aloittamaan. Nyt olen siis 4 pvä niitä syönyt. Ohjeeksi antoi puoli vuotta teroilla kokeilla ja sitten tarkemmat tutkimukset jos ei ole tärpänny, tosin se sanoi että päästäisiin jo heti julkiselle puolelle jatkotutkimuksiin jos haluttais. Mutta kokeillaan nyt näin... Jospa nuo terot tasais kierron ja ovulaation että tärppäis. Ajatella että ikä on mullekin nuo PCO vaivat tuonut. Mullahan on kaksi lasta ennestää eri miehen kanssa ja silloin tulin molemmilla kerroilla heti raskaaksi. Joten mieshän syytti tästä nykyisestä tilanteesta itseään,kun en nyt raskautunut. Ikä kuulema voi tehä että Pco tulee. Toiset ovat PCO:sta huolimatta oireettomia ja ovuloivat, mutta yleensä PCo hidastaa raskautumista. Että tämmöistä tänne savoon...

Sorry oli vähä oma napa juttu, mutta ajattelin jos jollain muullakin kierrot heittää tai ei ovuloi voi esim tämä olla syynä. No nyt tärppi onnea kaikille haahuille!!! Täytyy lähteä ruuan laittoon...

-marrasmamma-

ps. Toivottavasti edes joku saa jotain selvää tekstistä, nimittäin taitaa vähä pomppia...

Vierailija

Nonna kuulostaa hyvältä tuo " stressitön" kuukausi vauvapuuhien ja laihdutuksen osalta! Varmasti teköö hyvää. :)

Ja titi tuo joka toinen päivä taktiikka on kyllä varmasti hyvä juttu välillä, siinä on simpatkin koko ajan valmiudessa.. Nauttikaahan tästä kierrosta miehesi kanssa.. ;)

Laskin tuossa, että lokakuussa plussanneita on kahdeksan, kuten myös syyskuussa (elokuussa oli seitsemän).. Mahtavaa! Ehkä se selittää osaksi tämän hiljaiselon täälä, kun moni täälä aktiivisesti pinoutuneista on nyt tuola ex-haahuissa.. Toivottavasti kaikki myös pysyisivät sielä toisella puolella! Voi kun tuo kahdeksan plussanneet vauhti säilyisi myös marraskuussa! :)

Voi neronja! :( Luulisin kans että pääsisit polille ultraan jos pyydät sitä. Enää yksi yö jäljellä epätietoisuutta, koita jaksaa!

Vierailija

Muutamat täällä kyseli, milloin mulla on ultra. Se on maanantaina klo 13.40. Totuuden hetki. Tänään on tullut taas tuhrua. Nyt vähän enemmän kuin aiemmilla kerroilla. Väsynyt olen edelleen ollut ja välillä rintoja nippailee, mutta sitä etomista ei ole vieläkään tullut. Ihan joskus voi tulla sellainen vellova olo mahaan, mutta se on sitten mennyt ohi. Ruoka ja kahvi maistuu edelleen ihan normaalisti. Onneksi ei ole enää kauan siihen ultraan. Olkoon tuomio sitten mikä tahansa. Mulla menee varmasti muutama tunti ennen kuin pääsen ja ehdin tuon ultran jälkeen koneelle. Yritän kyllä tulla kuulumiset mahd. pian kertomaan. Mua ei kyllä pysty mitenkään muuten saamaan hyvälle mielelle tämän raskauden suhteen kuin näkemällä sikiö ja syke. Ei auta kuin jäädä odottelemaan.

Tsemppiä teille kaikille! Mä en nyt valitettavasti saa itestäni irti tämän enempää. Samaa pahoittelin tuonne ex-haahuihinkin. Jospa tämä vielä iloksi muuttuisi...

neronja rv6+4

Vierailija

Melkoista ihmettä tässä saa kyllä huomiselta ultralta toivoa, jos meinais että jotain hyvää kuulisin. Vuoto on tänään ollut jo aika runsasta eli enää ei voi puhua tuhrusta. Tosin yhdellä siteellä olen kyllä koko päivän pärjännyt, mutta joka kerta pyyhkiessä lähtee isosti rusehtavaa verta. Eilen illalla kävi ekan kerran niin, että kun laitoin lugen, niin sormi oli veressä. Aiemmin ei ole tämän raskauden aikana noin käynyt, vaikka pientä tuhrua onkin ollut. Ei mulla kyllä kipujakaan ole ollut, mutta tänään ei kyllä taas pahemmin oireitakaan. Eli voisi kyllä sanoa, ettei kovin hyvältä näytä.

Sitä olen miettinyt, että pääsisinköhän mä polille ultraan. Säästäisin siinä monta kymmentä euroa. Hitsi, kun mä en haluais anopille paljastaa tätä asiaa, mutta kun lapset pitäis saada hoitoon. Että pitääkö mun nyt ihan vaan tuon anopilta salassapidon takia mennä yksityiselle. En ole sille puhunut huomisesta menosta vielä mitään ja tarkoitus oli valehdella, että menen hammaslääkäriin...

Että tällaisin miettein :-/.

neronja rv6+5

Vierailija

Juu hiljaista on vähän ollut. Toivotaan, että meille kaikille tulisi mahdollisimman pian niitä plussauutisia.

Katri72: Toivotaan, että se plussa sieltä vielä kilahtaa ruutuun. Olisi se ihanaa saada taas yksi masuasukin kantaja. =)

Neronja: Ihan jännittää sun puolestasi tuo maanantainen ultra. Hitsi tuota tuhrua¿miten joku niin pieni tuhru pikkuhousuissa voi latistaa mielen niin totaalisesti. Yritä nyt kuitenkin pitää vielä positiivia ajatuksia yllä. Siihen uskotaan, että sielä se pikkuisen sydän jumpsuttelee maanantaina ultrassa. Tule tosiaan kertomaan meille uutisia.

Maria80: Ihanaa kuitenkin kuulla, että teillä on jo 3 lasta. Se on jo aikasmoinen saavutus. Täällä sitä epätoivoisesti yritetään vääntää edes sitä yhtä. Lähinnä meillä on käynyt niin, että omaa pipaa tässä enemmän kai on nämä km:t kiristäneet ja olen aivan mielettömän herkkä joka asiassa. No tässähän on viimeiset puoli vuotta ollut raskaushormonia veressä¿ihmekkös tuo¿ =) Itteeni vaan harmittaa, että välillä on vaikea kontrolloida itkuun pillahtamista jne. Toisenä päivänä olo on ihan jees. Mut kai se näitten kokemusten jälkeen on ihan normaalia. Tässä oli vähän kiree tunnelma miehen kanssa, mutta pyritty on parhaan mukaan keskustelemaan asiat selviksi ja niin saatiin nytkin tehtyä. Nyt on sitten kolmas yrityskierto laitettiin käyntiin. Toivottavasti ei enää niitä km:ja tule enempää.

Pörrimöykky: Peesaile täällä vaan meidän kanssa sinne asti kunnes rohkeutta on siirtyä paremmin ex-haahujen puolelle. Kiva ettei meitä heti jätetä kun tulee plussauksia. =)

Myttynen75: Kyllä tuo täti on sitten kova kyläilemään. Tulikohan täältä meiltä sinne teille. Pysyisipä joskus poissa täältä¿edes ihan vaan sen tarvittavat 9kk:tta. =) Minullakin olisi jo tuossa vaiheessa housut pyörineet jalassa, että josko sitten raskaana. Kurja saada negatesti jos/kun tätiä ei ole kuulunut. Ihan kuin siinä olisi joku taika, että kun vilauttaa raskaustestiä, niin täti pyyhältää paikalle välittömästi. Kurjaa. Tsemppiä kuitenkin ja eikun uudelle kierrokselle. =)

MinnaY: On se ihana nähdä pikkuisen sydämen vilkuttavan. Tiedän tuon tunteen, kun alkio on ihan pikkuruinen¿kyllä se sieltä jonkun kasvupyrähdyksen tekee. Usko pois. Seuraavan kerran on kirinyt jo kovasti. Sydämen läpytykset olet kuitenkin jo nähnyt ja se on aina hyvä merkki. Lähetän positiivisia ajatuksia sinne Sinulle. Ole täällä meidän kaverina vaan listoilla.

Ulriina: Toivotaan, että se ovis viiva nyt vielä vahvistuisi. Älä päästä sitä karkuun. ;-)

Sani74: Nyt alkaa sitten taas nämä jännitysviikot. Pidä fiilikset korkealla ja hyvä mieli. Toivotaan että tärppi olisi käynyt. Ite en ole bongaillut oviksia¿km jälkeen voi olla kierrot ihan sekaisin. Mut jos nyt suurin piirtein ite pyörin samoissa, niin mulla on ovikseen vielä n. vko aikaa.

Kaksonen76: Miten kummitytön hoito ja peittojen pöllytys on sujunut? Toivottavasti olette ehtineet siinä jossain välissä nappaamaan omaa yhteistäkin aikaa miehen kanssa. Varmasti on mielenkiintoinen yhdistelmä¿hoitaa lasta ja yrittää lasta¿ =)

ON: Täällä mennään kp9/28-34¿ovista en aio erikseen ruveta bongailemaan tulee jos tulee. Olemme siis sillä taktiikalla liikenteessä, että joka toinen päivä kun tässä nyt tän pari vkoa jaksaisi laittaa simppoja liikenteeseen, niin ei tarvisi ovis testejä tehdä. Mutta juu¿työn sarkaa siinä kyllä on. Mieshän on vallan innoissaan tästä ¿suunnitelmasta¿¿ ;-) mut niinhän en taitaa kaikki olla.

Me ollaan nyt lähdössä miehen kanssa syömään ja lainataan pari leffaa kotiin. Sohvaperunana siis. Ajattelin nautiskella lasin punaviiniä ja tehdä käsitöitä siinä samalla. Piti mennä leffaan, mut sielä ei oikein mitään hyvää mennyt joten päädyttiin koti-iltaan.

Nyt tuli kauheesti tekstiä, mutta kun lupasin paremmin lukea viikonloppuna näitä teidän kirjoituksia ja kommentoida kans, eikä vaan pikaisesti kirjoitella oma napa juttuja.¿töistä kun en pääse muuta kun tekstejä lukemaan. Jos jotain en huomannut kommentoida, niin pahoittelut, on voinut vahingossa jäädä välistä. = /

Me lähdetään nyt murkinalle. Tulen varmaan taas huomenna vilkuilemaan tänne viimeistään. =)

Titi75 (kp9/28-34)

Vierailija

Heippa!

Eli tänään oli viimein reilun viikon odottamisen jälkeen tokassa ultrassa, menin silloin viime viikolla polille kipujen yms. vuoksi ja ultrassa ei tietty vielä näkynyt mitään. Seerumihcg oli kuitenkin huima, 2262 joten sain uuden ajan tälle päivälle. Tänään olikin sitten totuuden hetki, ultrassa näkyi sikiöpussi, vesi, pienenpieni alku ja sykekin (tai siis lepatus, niin sitä kai tässä vaiheessa pitää kutsua). Keltarauhasenkin lääkäri sai bongattua...Täytyy sanoa että kyllä tuli tippa linssiin, vaikka alku olikin lääkärin mukaan suht pieni (puhui jostain 2,7 mm:stä). Tämän vuoksi sain ajan vielä yhteen alkuraskauden ultraan reilun viikon päähän! Lääkäri useaan otteeseen toisti, että sillä halutaan VAIN tsekata että kasvu lähtee normaalisti käyntiin, huomasi tietty että aloin jo kehittelemään ties mitä kauhuskeraarioita päässäni...Ja kehittelen kyllä hiukan vieläkin...:(

Olin tosi hämmästynyt että jo näillä viikoilla saatiin tällaisia tuloksia mutta olivat kyllä erittäin tervetulleita. Jospa vielä saisin roikkua täällä palstalla siihen seuraavaan ultraan saakka ??? :)

Minna rv 5+6

Vierailija

Täällä taas päivitin tuota listaa...

Pörrimöykky: joko sinut saa viikonloppuna siirtää plussanneisiin?

Neronja: tsemppiä sinulle - enää muutama päivä uuteen ultraan. Toivottavasti olet keksinyt muuta ajateltavaa, etkä murehdi liikaa etukäteen.

Nonna: toivottavasti tauti ei iske sinuun - tosin lienee melko todennäköistä... Olen kuullut pelkkää hyvää mainitsemastasi ravintolasta. Varmasti ihanaa ruokaa - slurp! Tsemppiä töihin, varmasti rankkaa olla yksin tuollaisessa lapsilaumassa.

Maria: pikaista paranemista!

Lauris: hyvä, että sait selvyyden ongelmiisi. Onko kyseessä tosiaan endometrioosi? Itselläni on monirakkulaiset munasarjat eli pco. Saitko mitään lääkettä vai vain ohjeen vähähiilariseen ruokavalioon? Ovuloitko monirakkulaisuudesta huolimatta?

Swehina: Hienoa, että jälkivuoto on vihdoin loppunut! Ymmärtääkseni kuukautisten alkaminen jälkivuodon jälkeen voi vaihdella paljonkin... Toisilla kuukautiset tulevat parin viikon kuluttua toisilla yli kuukauden odottelun jälkeen... En siis osaa tämän parempaa vastausta antaa. Kunpa sinulla jäisi kokonaan kuukautiset tulematta ja saisit kestävän plussan.

Annine: sydämelliset onnittelut plussasta! Vauvaliimaa matkaan...

Katri-72: pidä täti poissa... Oireet kuulostavat hyviltä. Menkkamaiset jomotukset ovat yleisiä alkuraskaudessa... Plussasäteitä+++++

Ulriina: Mulla ei ole ollut kaikissa clomikierroissa ovista :(. Ensimmäiset kaksi kiertoa tikutin oviksen jo kp 9 ja kp 12 - ilmeisesti ovis myös tapahtui ainakin tuntemuksien perusteella. Kolmannessa kierrossa taisin sitten marssia ultraan kp 12 ja silloin siellä oli useita 10 mm rakkuloita, eikä yhtään johtofollikkelia. Gyne oli vahvasti sitä mieltä, etten ovuloi. Mitään tuntemuksia ei ollut, joten en todennäköisesti ovuloinut ollenkaan... Clomit olivat ohentaneet limistä jonkin verran, joten viime kierto meni pelkillä teroilla... Nyt taas toiveet korkealla. Menen maanantaina ultraan katsomaan, onko clomit saaneet mitään aikaiseksi.

ON: kp 8/27-34 menossa ja nyt pitäisi aloittaa oviksen metsästys. Jossain clomikierrossa ovistikkuun on tullut tasavahvat viivat jo kp9, joten aloitan testaamisen huomenna... Maanataina menenkin sitten ultraan katsomaan, onko muniksissa mitään eloa... Peiton pöllyttelyt aloitimme jo tänään ;-). Nyt pitäisi vaan yrittää pitää fiilikset korkealla ja nauttia joka toinen päivä vaakamamboilusta... Clomit eivät tällä kertaa aiheuttaneet juuri muuta, kuin huonommat yöunet. Tosin se sitten taas vaikuttaa mun kohdalla aika paljon, sillä tarvitsen paljon unta... En ole onneksi ollut mikään hirveä hormonihirviö ;-).

Porkkana: mitä kuuluu?

Voimia kaikille ja plussaonnea!!!!!!!!!!

Hyvää yötä!

masunasu

Vierailija

Vuoto näyttää valkoisessa siteessä tällä hetkellä haalean punaiselta. Paperiin lähtee myös pieniä hyytymiä joskus. Olisin tietysti voinut tänään yrittää polille, mutta oltiin kyläilemässä ja nyt kello on jo niin paljon, etten taida kyllä enää viitsiä. Pitää ruveta aamulla soittelemaan. Jokohan sieltä polilta vastataan heti kahdeksalta? Pääsisin sitten heti perumaan sen yksityisen ultra-ajan. Jonkun verran on nyt illasta taas väsyttänyt ja ihan joskus harvoin tuntuu arkuutta rinnoissa.

MinnaY, onnittelut sinulle hyvin etenevästä raskaudesta!!!

Kyllä mä taas täältä suosta nousen aivan kuten ennenkin. Aika sitkeä tapaus kuitenkin olen. Ihan hevillä ei periksi anneta ;-). Sitä en tiedä vielä, jaksanko mahdollisen km:n jälkeen jatkaa palstailua normaalisti, aika näyttää.

Äsken just manasin miehelle, että kun tällaisen onnettoman raskauden takia meni tuo laihduttaminenkin pipariksi. Kävin sit vaa' alla ja onneksi se näytti " vain" 71 kg eli kilon verran on vain painoa tullut lisää.

Jeps, mutta minä tulen huomenna ilmoittelemaan, mitkä on uusimmat kuulumiset.

Vierailija

Voi Neronja...Nyt on kädet ristissä ja peukut pystyssä, että masussa olisi tuhrusta huolimatta kunnossa -pakko olla! Jospa vuoto johtuu vaan lugeista. Olet ajatuksissamme! Koita jaksaa huomiseen asti!

Masunasu: hienoa, että viiva vahvistuu, ja huomennahan sitten selviää tämän kierron tilanne. Tsemppistä kovasti!!

maria-80: voi surku, kun teillä vatsatautia..Toivottavasti et itse sitä saa! Muistan erään kerran kun minä ja muksut oltiin yhtä aikaa vatsataudissa, kun mies oli jossain reissussa. Se oli jotain ihan kauheeta! Mä yrjösin vessassa samalla kun olohuoneesta ja makkarista kuuluu: äiti, tuu auttamaan, mä oksensin..Kaikki pyyhkeet ja ämpärit oli käytössä. Onneksi tuo viheliäinen tauti kestää yleensä vaan sen vuorokauden. Koita jaksaa! :)

Nonna: ihanan rennosti meinaat ottaa tämän kierron!! Ihailen asennettasi! Sillä tavoinhan yleensä onnistuukin, kun ei ota paineita, ja toivotaan kovasti plussatuulia teille!! :)

WBM: tsemppiä myös sulle kovasti tähän " stressivapaa" kiertoon! Jospas se siitä..! ;)

Titi: toivottavasti rauta-arvot kohoavat pian. Onko sulla apteekin rautavalmiste vai luontaistuotekaupan?

ON: kp16 eikä oviksesta tietoakaan:( Ihan hailukka viiva tuli aamulla. Luulisi, että clomikierrossa ovis olisi " normaalisti" . Pari päivää vielä tikutan, sitten loppui se tämän kierron osalta. Vaakamamboilua jatketaan silti säännöllisesti, jos se ovis tulisikin vaan myöhemmin. Aika pessimistinen olen tämän kierron suhteen jo. Pöh. Ensi kierrossa sitten tuplasatsi clomeja.

Eipä paljoa muuta tänne. Huomenna on vielä vapaapäivä, onneksi, koska tyttö on vuorostaan kipeenä. Oltiin muuten tänään Jumbossa käymässä, ja ihan hirveästi oli siellä porukkaa, ihan kun jouluhulinoissa!! Pari paitaa ostin mielen virkistykseksi. Ei ehditty olla kauan, kun lapset halusivat jäädä kotiin kahdestaan.

Jeps, nyt murkinan laittoon. Kaikille iloa ja hyvää mieltä!! Ja niitä plussasäteitä tietysti! ;)

Ulriina kp16/?

Vierailija

Tulin käymään keksken työn täällä ja ajattelin piksns vähä kirjoitella. Joku kyseli että ovuloinko säännöllisesti. En ole varma kun tuntuu nyt jälkeen päin ajtektuna että ovistestit ovat saattaneet näyttää mitä sattuu niinkuin nyt teki, mutta kyllä mulla ihan selkeitä ovisoireita ja tuntemuksia on ollu joka kuukausi, mutta ne kp:t ovat vaihdelleet aika lailla. Sen takia se gyne ne mulle määräs, että kierto tasottuis ja siinä samalla oviskin. Toivottavasti toimii... Siitä ikä hommasta se mulle tosiaan sanoi että iän myötä ne munasarjat alkavat PCo:ksi kehittymään että harvoin parikymppisellä sellaista on. Ja minä olen vasta 26v. Mutta semmoista nyt.. Pitää lähteä työn pariin... Hauskaa la-iltaa ja sunnuntaita kaikille!!

-marrasmamma-

Vierailija

Täällä taas... Missähän kaikki oikein luuraavat?

Neronja: voi itku, kuinka kurja tilanne... Kyllä varmasti pääset polille ultraan. Koita keksiä joku hyvä tekosyy, jos et halua anopille asiasta kertoa. Miten olisi äkillinen kova hammassärky... Mene ihmeessä polille, jotta saat selvyyden tilanteeseen. Koita jaksaa *halaa*.

Nonna: sun suunnitelmat stressittömälle kierrolle kuulostaa ihanalta. Kieltämättä kalenterin ja tikkujen kanssa suunniteltu vaakamamboilu ei ole siitä nautinnollisimmasta päästä ;-). Tsemppiä luomukiertoon!

Ulriina: mitäs ovistestit näyttävät? Onko viiva yhtään tummentunut?

Lauris: toivottavasti sokeriton ruokavalio auttaa oviksen suhteen. Täytyy varmaan itsekin sitä kokeilla, josko se saisi muniksiin vauhtia.

ON: kp12 ja tänään ovistikkuun tuli vähän vahvempi viiva kuin eilen - toivoa siis on vielä. Huomennahan sitten on se ultra, josta selviää lisää. Tilasin vaihteeksi mammaksi.fi ovistikkuja. Saas nähdä, miten ne toimii. Nyt olen testaillut aconin puolikkailla ;-).

LT: nonnan liikuntainto on ihailtavaa! Mun on vaan niin hankala lähteä minnekään ohjattuun jumppaan, koska mies on töissä vaihteleviin aikoihin eikä tuota pikkuneitiä voi ottaa mukaan... Yritän kuitenkin lenkkeillä päivittäin tytön kanssa. Huomisesta aion parhaani mukaan luopua turhista hiilihydraateista, josko se auttaisi tähän pcohonkin. Muuten on laihdutus mennyt penkin alle, joten nyt on pakko ryhdistäytyä. Täytyy taas laskea pisteitä, josko se siitä taas helpottaisi.

Tsemppiä kaikille haahuille tasapuolisesti!!!

masunasu

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat