AUTTAKAA!Kun entinen ihastus tulee aina vaan uniin (tulispa ensi yönäkin!)

Vierailija

Mulla oli lukioaikana erikoinen suhde yhteen luokkani pojista. Oltiin puolin ja toisin ihastuttu, mutta ehkä pojan ujouden takia mitään seurustelua ei ollut. Mutta selvästi lämmin suhde oli, muistimme toisamme m. synttärinä. Aloin seurutella toisen kanssa ja myöhemmin poikakin toisen tytön kanssa. Oli kamala katella hänen pussailevan tätä toista, vaikka itse seurustelin vakavasti.

Olmme näissä suhteissä pitkään, vuosia. Kun itse erosin, otin heti yhteyttä tähän poikaan ja HÄNKIN OLI ERONNUT! Mutta ei ollut valmis alkamaan kanssani. Se oli kamala pettymys, heidän erotaan oli liian lyhyt aika. Pyörimme kuitenkin yhdessä, kävimme mm. risteilyllä isommalla porukalla ja kerran olin yötä hänen luonaan (sillonkin tuli tunkeilijoita sotkemaan kuviot). Kaipasin itse jotain vakavaa ja löysinkin elämäni miehen, nykyisen aviomieheni ja lasten isän, jota rakastan aivan hirveän paljon.

Mutta: Näen vieläkin unia tästä lukiokaveristani. Unissa aina pussailemme ja olen vielä herättyänikin aivan fiiliksissä...Mietin häntä jatkuvasti. En ikinä vaihtaisi tätä onnelista liittoani häneen, mutta miten pääsen yli näistä tunteista. johtuuko kaikki unet ja jatkuva typin miettiminen siitä, että en silloin aiemmin päässyt " häntä kokeilemaan" ? Välillä uppoudun niin kuvitelmiini, että lähesunohdan lapseni ja miehen, eli ihan kuin palaisin ajassa taaksepäin ennen perhettä, jolloin olin vielä valmis kaikkeen hullutukseen.

Niin, olemme meilailleet tässä välillä, mutta nyt hänestä ei ole kuulunut mitään. Ja minä lähetin hänelle tänään meiliä...Arvatkaa vaan, odotanko vastausta.

AUTTAKAA, TUNTUU JO KUIN PETTÄISIN MIESTÄNI!

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat