onko muita joille suihkuun meno tuottaa ahistusta?

Vierailija

joka ilta väsyttää ja ahdistaa ja haluaisi vaan mennä nukkumaan. joka ilta silti pakotan pesemään edes naaman ja hampaat ja perseen. kokovartalosuihku tuntuu ylivoimaiselta suoritukselta.

Kommentit (6)

muutama vuosi sitten havahduin siihen, että kävin suihkussa aina tosi pikaisesti, en jaksanut käyttää suihkushampoota, pesin vaan hiukset pesuaineella. kävin niin nopeasti kuin mahdollista " henkeä pidättäen" , ikään kuin vettä peläten ja koko ajan kroppa jähmettyneenä. havaitsin tämän kun aloin havaita muitakin epäkohtia elämässäni :-/. ja sitten tajusinkin olevani masentunut. tällä tavalla olen pienestä saakka käynyt suihkussa. nykyään tekee töitä mennä suihkuun, lähteä ulkoilemaan, mitä vaan. silti PAKOTAN itseni näihin asioihin. elämä ei ole koskaan ollut minulle kevyt juttu!

ap

Varaa aika jonnekin mielenterveystoimistoon tai ainakin omalääkärille.

Ja sinä lievä kilpirauhanen! Mene yksityiselle, eivätköhän suostu antamaan lääkkeet.

Palelen siellä ihan sietämättömästi vaikka kylppärissä onkin hyvä lattialämmitys.

Tulikuuma kylpy olis sen sijaan ihana, jos vaan amme löytyis...

Joka päivä en kyllä tuhlaa aikaa peseytymiseen, mulla on parempaakin tekemistä. Jos peseydynkin, en tee sitä illalla, koska nukun päivävaatteet päällä. Kaadun iltaisin sänkyyn (välillä jonkun lapsen sänkyyn, välill sohvalle tai vaikka kylppärin ihanan kuumalle lattialle) heti kun saan lapset tungettua omiin sänkyihinsä (klo 8) ja herään sitten aamuneljältä virkkuna ;)

Yöllä en voi pitää käsiäkään peiton päällä, kun tulee kylmä.

Johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta, joka on niin lievä, ettei lääkärit suostu hoitamaan sitä. Mutta mun elämää nämä ja muut oireet rajoittaa tosi paljon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat