Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi imettäisin enää 6viikkoista vauvaani?

-Ensinnäkin rinnat on NIIN KIPEET, ettei näillä nänneillä imetetä kohta enää sekuntiakaan

-Vauva nukkuu kuin tukki nannin jälkeen, toisin kuin imetettäessä. Olisi koko ajan rinnalla (ei ihme, että rinnat niin kipeät)

-Vauva saa imetyksen jälkeen vatsanväänteitä, muttei nannin.

-Kun olemme reissun päällä, niin on hyvin kätevää kun syö pullosta. En pidä yhtään, kun ihmiset imettävät yleisillä paikoilla, joten en siis tee sitä itsekään.

-Isäkin voi syöttää vauvaa, kun syö pullosta (jolloin minun ei tarvitse olla koko ajan vauvan luona)

-En muutenkaan tunne oloani " hyväksi" kun vauva on tissillä tunti tolkulla ja en yksinkertaisesti pysty olemaan niin kauan paikoillani tekemättä juuri mitään.

Siis listaa voisi jatkaa loputtomiin. Miksi siis imettäisin, kun kaikille osapuolille olisi helpointa korvike ruokinta?

Kommentit (15)

Vierailija

Itse tekisin ihan samoin, en tajua vauvan huudattamista, kun nannilla saa vatsansa täyteen ja hyvät unet.

Btw, Nuo kiihkoilijat haluaa jotenkin kiillottaaa sitä omaa kruunuaan, siinäkin vauva on vähemmällä huomiolla.

Vierailija

Sinua aivan selvästi pännii joku tuossa imetyksen lopettamisessa. Et muuten tulisi tänne vuodattamaan asiasta.

Jos kerta lopetat imettämisen, se on sinun asiasi.

Vierailija

Ei voisi vähempää kiinnostaa sun Nannit tai imetykset.

Omille lapsilleni haluan kuitenkin parasta tarjota ja nähdä jopa vaivaa sen eteen, joten imetyskiihkoksi minut varmaan lasket.

Vierailija

Mutta itse valitsin kultaisen keskitien, eli annoin iltaisin lisäksi korviketta, että sain paremmin nukuttua. Jossain vaiheessa tosin sekin jäi pois, kun oma maito alkoi riittämään ja vauva nukkui yhdellä syötöllä rintamaidollakin.

Vierailija

kaupasta tetratolkulla kallista korviketta, pese pullot, lämmitä yöllä pullo jne

eli nyt toista lastani en saanut imettää kun syön sydänlääkkeitä, joiden aikana ei saa imettää.kyllä tää pulloruokint on HANKALAAA!!!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

miksi en siihen voisi siirtyä? Eli mikä siinä on kun joidenkin mielestä pitää vain ja ainoastaan imettää??

ap

turhan takia. En tajua, miksi jaksan näin ilmiselvään provoon edes vastata ;).

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat