Voi ei! Kaveri suuttui koska en kayta hanen lapsensa kuvalla varustettu ylisuurta t-paitaa. On ainakin 3 numeroa liian suuri, suora malli. ...

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

kun olin lapseton en voinut kuin ihmetellä, jos sain jonkun kakaran kuvan joulukorttian, mutta nyt kun on omia lapsia, on sellaisia kortteja myös kiva saada (tosin en ole ainakaan vielälähettänyt, ehkä parin vuoden päästä)

Vierailija

En minä haluaisi käyttää paitaa toisten rumilla, paksuilla lapsilla varustettuna. Kummipoika on ihana mutta hänestä riittää valokuvat... :)

Vierailija

Minä en tuollaista paitaa antaisi kenellekään, en edes miehelleni tai lapsen isovanhemmille. Enkä todellakaan käytäisi itsekään tuollaista paitaa.

Minua ärsyttää sellaiset äidit, jotka aivan _tosissaan_ kuvittelevat lapsensa olevan maailmankaikkeuden ihanin ruusunnuppu. Jauhavat juttuja jutun jälkeen pikku pilteistään ja lahjoittelevat pilttiensä kuvilla varustettuja paitoja. Aaaaaargh! Joka hemmetin vuosi syntyy suomeenkin muutama kymmenen tuhatta lasta lisää...ja kaikki ovat mukmas niiiiin erikoisia ja ihania.

Minä myönnän, että lapseni eivät ole ne maailman ihanimmat kaikille maailman ihmisille, mutta meille tietysti. Ei ole mitään tarvetta sitä alkaa korostamaan.

Esim. saimme joululahjaksi viime vuonna ystäväperheemme lapsesta ison valokuvan kehyksissä. TÄH? Mitä hemmettiä? Mikä saa nekin vanhemmat kuvittelemaan, että me haluaisimme heidän herranterttunsa kuvan meidän seinälle laittaa???

Älytöntä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat