Vierailija

okei, ei tämä nyt vielä tarkoita keskenmenoa. Kerran tullut sellaista aivan tummanruskeaa tuhtura. Mutta voi luoja kun pelottaa... voiko nyt soittaa sen ambulanssin ja poliisin ja palokunnan.

Tiedän ettei tuolla kohdussa vielä mitään kunnolla näkyis. Mutta jos menisin vain ensiapuun ja vaatisin päästä ultraan niin tekisivätköhän ne se...saisi edes tietää onko tuolla kohdussa mitään ja onko se oikeassa paikassa.

kädet tärisee eikä tiedä mitä tässä tehdä. Okei, pieni tuhru alkuraskaudesta voi olla aivan normaalia ja tuhruttelihahn mulla ennenkuin kuukautiset oli myöhässä.

Mutta ei se lohduta. Pelottaa vain niin kovasti

Kommentit (6)

Vierailija

jos tuhru loppuu voidaan ensi viikolla ottaa uusi raskaustesti. Lähin yksityinen ultra on reilun 60km joten sinne olisi vaikea päästä nyt...

Mua vain itkettää. Juuri nyt ei tuhrua tule joten tuskin tämä vielä kesken on mennyt mutta pelottaa niin pirusti että miten tässä tulee käymään...

Tiedän kyllä että mitään ei voida tehdä, menee kesken jos menee. Mutta olisin halunnut edes ultraan jotta näkisi mikä tilanne tuolla on...

Miten mä kestän tämän jos nyt menee kesken. Vuosi tätä raskautta toivottiin...

Vierailija

rohkaisun sanana kuitenkin niin kuin itsekin tiedät, tuhru ei ole sama asia kuin keskenmeno. Mulla tuhrutti ja jopa vuosi verta molemmissa raskauksissa ja silti syntyi terveet lapset. Toisessa raskaudessa vuoto kesti viikon ja olin jo varma keskenmenosta :( Onneksi ei ollut

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

jos tuhru loppuu voidaan ensi viikolla ottaa uusi raskaustesti. Lähin yksityinen ultra on reilun 60km joten sinne olisi vaikea päästä nyt...

Mua vain itkettää. Juuri nyt ei tuhrua tule joten tuskin tämä vielä kesken on mennyt mutta pelottaa niin pirusti että miten tässä tulee käymään...

Tiedän kyllä että mitään ei voida tehdä, menee kesken jos menee. Mutta olisin halunnut edes ultraan jotta näkisi mikä tilanne tuolla on...

Miten mä kestän tämän jos nyt menee kesken. Vuosi tätä raskautta toivottiin...

Mullakin oli vähän ruskeaa vuotoa ihan alussa. Joskus rv8 paikkeilla kun olisi muuten ollut menkat. Varsinkin siihen aikaan kai aika tavallista.

Yksityiselle pääset ultraan jos haluat mennä. Itse en mennyt koska ajattelin, että ei siitä sen enempää apua ole kuin että sen hetken on mieli rauhallisempi. Jos illalla tulee taas tuhrua on sama paniikki edessä eikä siellä voi joka päivä rampata. Ja kun ei sille kuitenkaan mitään voi, ei auta kuin odotella. Mutta oikeesti toi on tosi yleistä. Jos ei ole kipuja tai edes punertavaa niin ihan hyvältä kuulostaa mun mielestä!

Vierailija

niin tein itse kun tuli ruskeaa tuhrua ja pääsin seuraavana päivänä ultraan.(odotin kaksosia joista toinen meni kesken,toinen juoksee nyt tuossa kovaa)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat