Vierailija

Olin eilen kuopuksen kanssa erään ostoskeskuksen lelukaupassa ja katseet kohtasivat jonkun miehen kanssa legohyllyjen välissä.Aikamme valintaa tehdessämme,mies tuli luokseni ja kysyi haluaisimmeko lähteä hänen kanssaan kahville???

Minä seisoin h-moilasena ja sanoi ei kiitos...Mitähän mies tahtoi surkeasta flunssaisesta 5kg ylipainon omaavasta meikittömästä tuulipuku kotiäidistä???

a.Halusi apua leluvalintaan

b." Sitä" ...luuli olevan helppo nakki

c.Halusi ystävällisyyttään tarjota kahvit

d.ihan jotain muuta

Hauska tapaus sinänsä,ei ole 10 vuoteen kukaan ex-tempore pyytänyt kahville :)) Mieltähän se piristi joka tapauksessa

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mieltä lämmitti viikon takaa oleva lausahdus, joka totesi että säkin senkun komistut. Ko. minuun yli 20 vuotta ihastunut ollut pikkuveljeni ystävä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mieheni tuli tänään työmatkalta ja kerroin jutun hänelle,johon tokaisi " huumehörhö" .Hänen mielestään miehessä on heti vikaa jos selvinpäin tuollaisia ehdottelee,taisi tulla " mustat sukat" ukolleni ;))

Musta on ainakin kiva, että itse teen kauppaa yllättävän hyvin, (vai aiheuttaako naimisissaolokin jotakin vastapuolessa) niistä 60 kg:sta huolimatta. Mutta onneksi oma mies on aivan ihana, ei tarvi miettiä ulkopuolista kahviseuraa.

Vierailija

Mieheni tuli tänään työmatkalta ja kerroin jutun hänelle,johon tokaisi " huumehörhö" .Hänen mielestään miehessä on heti vikaa jos selvinpäin tuollaisia ehdottelee,taisi tulla " mustat sukat" ukolleni ;))

Vierailija

mua ei pyydä kukaan, byhyy.vaan ulkomaalaiset niljakkeet, yök.no mul on kuitenkin oma mies, mut ois kiva tuntee itteensä viehättäväks vielä.kk sitten synnytin ja on vielki läskiä vaan ...

Vierailija

että minä olen lontustellut tuolla pitkin katuja paksussa talvipompassa lanttakengät jalassa 20 kilon ylipainon kera tukka tuulen tuivertamana. Istuin kirjastossa lehteä lukevan miehen viereen ja siinä tuli jotain juttua jostain lehdestä, että olenko lukenut ym. ja ruvettiin juttelemaan. Mies tarjosi kahvit ja minä join.

Seitsemän vuoden jälkeen 20 kiloa läskiä on edelleen ja se sama mies ;) mutta pari lasta on tullut.

Vierailija

e: piti sinua jotenkin mielenkiintoisena ja senssynä naisena. halusi tarjota kahvit ja tutustua paremmin, jotta voisi alkaa seurustelemaan kanssasi ja yhdessä elämän onnellisena loppuun asti

;-)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

mua ei pyydä kukaan, byhyy.vaan ulkomaalaiset niljakkeet, yök.no mul on kuitenkin oma mies, mut ois kiva tuntee itteensä viehättäväks vielä.kk sitten synnytin ja on vielki läskiä vaan ...

-ap

Vierailija

Ihan selvästihän hän piti sinua kauniina, viehättävänä ja mielenkiintoisena.. Oli kiinnostunut sinusta.. :)

Kuule suomalainen mies ei sen takia kahville pyydä että haluaisi olla kohtelias muuten vaan tai pyytää apua legovalinnassa.. Vaatii suurta rohkeutta pyytää kahville..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat