Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Meidän tyttö on nukkunut 3kk:n iästä koko yön heräämättä, vain tuttia on kitissyt. Nyt kun tyttö on 9pvää vaille 10kk, hän heräilee melkein joka yö eikä häntä meinaa saada uudestaan nukkumaan. Viimeyönäkin tyttö heräsi puoli yhden aikaan ja nukahti uudestaan vasta kolmen jälkeen, ja loppuyön nukkuikin levottomasti. Tätä on jatkunut noin kuukauden verran. Lisää hampaita vai mikä voisi olla syynä??

Kommentit (5)

huonoon nukkumiseen.mamma_jiivee:

[quote]

Käytät sanaa meinaa, mikä poikkeaa ratkaisevasti muusta tekstistäsi.

Olen itse kuullut kuluneen vuoden aikana nimitettävän meinanderiksi hekilöä, jota haluaa halventaa jostain mitä itse pitää seuraavana työnä.

Halventaja ei tietenkään itse tee yhtään mitään, vaikka arvosteleekin toisten työntekoa.

Tälalisesta 90-luvun koulutyttötyylistä olisi jo syytä päästä eroon. Tyyli ei ole aikuiselle sopiva ja se leimaa käyttäjänsä siten, että pitkäaikaistyöttömyys on ainoa tulos.

Olen itse ottanut esiin monilla työpaikoilla ja myös kodeissa parin viime kuukauden aikana esiintyneen häirinnän. Halunnet siis pelotella häirinnän jatkumisella-jos tällaista on ollut jo muutaman kuukauden ajan, se jatkuu ja täten käyttämäsi tyyli on hyväksyttävä.

Häirinnän voi jokainen havaita päivälehtien ja muiden tiedotusvälineiden nettisivuja seuraamalla. Tahallaan muunneltuja uutisia löytyy kaikilta sivuilta, vaikka tilanne onkin jo korjaantumassa. Osasta häiriöistä vastaavat yritysten epäluotettavat työntekijät tai tiloissa asiattomasti oleskeellet ulkopuoliset. Irtisanomisiinkin on paikoin jouduttu.

.Vastaava tilanne oli edellisen kerran vuosituhannen vaihteessa, jolloin netin keskustelupalstoja häirittiin yllä kuvatun kaltaisilla vihjailusisältöisillä viesteillä.

...Että kannattiskohan käydä tutkituttamassa pää, sairaus kun on yleisin syy tuollaiseen ajatusmaailmaan/käyttäytymiseen..!!!! Oi voi...

Kiitos Meku72 ja o-felia, teidän vastaukset olivat asiallisia.. toisin kuin eräillä...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja yöt on ollu hankalia jo yli kuukauden. Sitä ennen nukkui yleensä 4-8 tuntia kerralla. Nyt saattaa herätä jopa kymmenen kertaa yössä. Edelleenkin syö 1-2 kertaa yössä mutta herää itkemään lukuisia kertoja. Rauhoittuu vain syliin ja jatkaa yleensä samantien unia. Hampaita on tulossa useita ja luulen sen olevan ainakin osa syynä meillä.

Ja voi luoja minkä vastauksen sait.... siis tuo eka.

Joo, sitä mäkin ajattelin, että joku uuden-oppimisen-kausi on menossa. Meillä poika pari päivää vajaa 10kk ja ihan sama juttu. Nousee keskellä yötä tai aamuyöllä istumaan / seisomaan sängyssään ja kolisuttelee " kaltereita" ja juttelee eka mut sitten alkaa yleensä huutamaan. Viime yönä huusi nin ettei meinannut henkeä saada väliin vedettyä. Nukahtaa sitten viereen vasta.

jotka tulevat ja menevät. Meillä ei ole koskaan nukuttu yhtään yötä kokonaan, vaihtelua on ollut vain siinä, herätäänkö 4 krt vai kerran yössä. Tietysti on ehkä huolestuttavampaa, jos vauva on nukkunut yönsä hyvin, mutta sitten alkaa heräillä useammin. Olen kuitenkin huomannut, että täällä palstallakin on paljon 8-10 -kuisia lapia, jotka nukkuvat levottomasti, ilmeisesti on tämä ikä sellainen. Liikkumisen opettelu, hampaat, yleensä ympäristöstä kiinnostuminen... Meillä noustaan kyllä ihan seisomaankin sängyssä, lähdetään konttailemaan yms. Unikoulua yritettiin, ei auttanut.

Kannattaa ehkä koittaa unipussissa nukkumista. Lääkärissä voit toki käydä, ettei esim. korvissa ole mitään tulehdukseen viittaavaa. Saat ainakin itsellesi mielenrauhan... mutta jos KAIKKI lapset, jotka tässä puolen vuoden ja vuoden välillä nukkuvat huonosti sairastaisivat tai olisivat allergisia, niin terveitä ei paljon olisikaan. Olen itse ottanut semmoisen asenteen, että yritän olla huolehtimatta ja huokailematta, että KOSKA se oppii nukkumaan yönsä läpi, yritän aatella että jos kaksvuotispäiväänsä mennessä oppisi. Ja joka yö on sitä ekaa kokonaista yötä lähempänä!

Eli en osaa valitettavasti hirveästi auttaa. Ajattelin vain, että ansaitset edes yhden asiallisenkin vastauksen. En tiedä, oletko tällä palstalla paljon käynyt, mutta jos olet, tietänet että tämä edellinen nimimerkki harjoittaa häirintää jos kuka. Jätä hänen kommenttinsa huomiotta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat