Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Meillä tulossa PAS seuraavassa kierrossa, luonnolliseen kiertoon. Eli ovista pitäisi sit tikutella. Ongelma on vain se, etten koskaan aiemmin ole niitä käyttänyt ja olen ymmärtänyt että eroja on niissäkin. Muutenkin on jännitys huipussaan, pääseekö siirtoon ja meneekö aikataulu mönkään. Siksi haluaisin olla varma ovulaation ajankohdasta. Eli kokemuksia, mikä merkki on helpoin käyttää/tulkita?

Kommentit (3)

ja on ainakin ihan helppo lukuinen. Minulle sitä suositteli paikallisen lapsettomuusklinikan sairaanhoitaja helppolukuisimpana ovistestinä. Ilmeisesti ei kuitenkaan ole halvimmasta päästä..

Itselläni ainakin on hyvin selvästi, ilman epäilyksiä, näyttänyt lh-huipun.

Terkuin

Leia

eli Aconin netissä myytäviä testejä. Tuloksia olen pitänyt selkeinä ja helposti luettavina. Niillä viitsii testata samana päivänä vaikka toisenkin kerran, kun eivät ole hinnalla pilattuja. Ainakin seuraavan kierron alun perusteella ovat ennustaneet oviksen oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosittelen myös tuota vaikka olisikin vähän kalliimpi. Se on selkeä, eikä tarvitse verrata edellisiin viivoihin niinkuin jossain halvemmassa jota kokeilin edellisen kerran. Tikkuun tulee aina yksi viiva ja kun lh huipussaan tuli samantien toinenkin viiva,tsemppiä:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat