Vierailija

Ei oikeesti naurata! Mikä tarkoitus niillä edes on, piristää kenties? Mielummin saisin henkilökohtaisia kuulumisia.

Olenko ainut huumorintajuton tässä asiassa? Miten kehtaisin sanoa ystävälleni, että kiitos, mutta riittää?

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei niitä ole pakko avata ja lukea, anna mennä suoraan roskariin. Mä tykkään niistä, jotkun hauskoja kyllä toiset eivät. En myöskään lähetä niitä kasapäin toisille, vaan yhden silloin tällöin jonka en todellakaan usko ärsyttävän ketään.

ÄLÄ SIIS AVAA JA LUE JA LOPETA TOI MARINA!

Viljelen paljon hubameilejä eteenkin päin. Olisin kiitollinen, jos joku niistä pitämätön ilmaisisi mielipiteensä suoraan. Tosin lähettelenkin niitä vain henkilöille, joilta saan vastakaikua.

Kiertokirjeitä tai erilaisia " adresseja" edes avaa koskaan, suoraan menevät roskakoriin. Ns. hauskoja juttuja luen, jos aihe iskee, erittäin harvoin lähetän kuitenkaan eteenpäin.

Tukkivat turhaan koko postin ja kiva ettiä sieltä välistä etsiä ne oikeat postit.

Yhdelle himolähettäjälle sanoin, etten niitä halua ja hän loukkaantu minulle :-O

Yhtään en lähetä takas tai jatka.

En sano itse ainakaan mitään. En koskaan (lähes) edes lue niitä. Enkä koskaan itse lähettele eteenpäin.

Vihje kaikille jotka niistä pidätte, miettikää onko ystävissänne ketään joka ei itse kiertokirjeitä lähettele..? Varmaan sellainen ihminen ei niistä myöskään pidä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat