Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kun ne lapset ovat usein tosi pieniä ja niiden äiti lähtee viikoksi ja niille tulee ' uusi äiti' . Miltähän se lapsesta tuntuu, että yhtäkkiä tulee toinen, joka käyttäytyy kuin äiti ja pitää totella sitä samalla tavoin. Monethan ovat itkeneet hirveästi, kun äiti on lähtenyt, kun ovat niin pieniä, etteivät tajua.

Kommentit (10)

miten ne äidit edes raaskii jättää niin pienen...vaikka onhan isäkin kotona, mutta silti ihan vieras täti tulee kotiin leikkimään äiti. Voi vähän pelottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitten voisin pakon edessä harkita tilannetta uudelleen, JOS isä olisi kokoajan kotona lapsen luona, eikä esim. niin, että on päivät töissä ja uusi äiti hoitaa lasta/lapsia. Tuntuu minustakin oudolle, itse en moiseen ryhtyisi lapseni vuoksi etenkään!!

siitä nyt mitään elinikäisiä traumoja jää, joutuuhan monet pienet olemaan äkkiä ilman äitiä jos äiti joutuu sairaalaan. Itsekin olin siskoni kanssa pienenä kodinhoitajan hoidettavana kun äiti joutui pariksi viikoksi sairaalaan, eli äiti oli äkkiä poissa ja vieras täti komentamassa tilalla, emmekä sen pahemmin kärsineet. Tottakai äitiä oli ikävä mutta muuten kaikki sujui hyvin ja olimme molemmat alle kouluikäisiä

Muuten se on aikuisten pelleillyä, siitä vaan, mutta mielestäni noin pienille lapsille ei kyllä tee hyvää. Enkä tiedä tekeekö vähän vanhemmillekaan, mahtavatko ymmärtää ideaa ihan oikein, kuten aikuiset?

Nuo äidit tekevät tuon ihan tietoisesti. Itse muistan lapsuudesta miten kamalaa oli, kun äiti oli vaikka synnytyslaitoksella ja oli ikävä.

Vierailija:

Lainaus:

siitä nyt mitään elinikäisiä traumoja jää, joutuuhan monet pienet olemaan äkkiä ilman äitiä jos äiti joutuu sairaalaan. Itsekin olin siskoni kanssa pienenä kodinhoitajan hoidettavana kun äiti joutui pariksi viikoksi sairaalaan, eli äiti oli äkkiä poissa ja vieras täti komentamassa tilalla, emmekä sen pahemmin kärsineet. Tottakai äitiä oli ikävä mutta muuten kaikki sujui hyvin ja olimme molemmat alle kouluikäisiä

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat