Vierailija

MInua kiinnostaa ihan uteliaisuuttani, kun siellä myydään tosi uusiakin vaunuja muutaman kuukauden käytön jälkeen, takuu voimassa jne. Että miten jotkut voivat jo siinä vaiheessa myydä vaunuja? Eikö niille olisi käyttöä pitemmäksikin aikaa? Kun meillä käytetään vaunuja/rattaita n 4 vuoden ajan.

Ja tarkoitus ei ole siis arvostella vaan olen vain utelias, että ostaako ihmiset sitten uudet vaunut tilalle, vai mikä on käytäntö.

Kommentit (6)

Ekat myin vuoden kuluttua ostosta,olin ostanut yhdistelmät uutena,käytin vuoden ja kun lapsi oli jo isompi,en enää tarvinnut niin isoa pakettia,siis vaunuja,oli vaikea " pakata" autoon jne.

Saatiin lahjaksi sattarit,mutta ne oli niin älyttömän vaikeella mekanismilla etten jaksanut ja myin pois,ostin kääntyvällä työntösuunnalla olevat matkikset,nekään ei ihan vastannut odotuksia ja myin pois.

Tässä välissä olin ostanut myös kevyet rattaat,mitkäs ne nyt on,emmaljungan race tmv se merkki,näitä käytin myös vuoden ja nyt kun lapsi on päälle pari vuotias,ovat nekin turhat,myin pois.

Nyt meillä on Emmaljungan softyt ja ne pidän,ne on tosi hyvät tällasen 2v+ kanssa. Myyn sitten nekin kun lapsi ei enää ollenkaan tarvi rattaita.

Tykkään vaan vaihdella :D

Vaikka onkin isompi ostos, niiden tulee olla sellaiset, että voi olla tyytyväinen. Meillä on jo kuudennet rattaat/vaunut menossa, nyt on löytyneet ne oikeat, jotka pidetään varmaan vielä vuosi, pari.

Eli ei sen kummemmasta ole välttämättä kyse. Lisäksi uséin saattaa ilmaantua tarve esim. pienemmille rattaille tai sitten tuplille ja säilytyksestä tulee ongelma, molemmille ei ole paikkaa. Siksi ne pitää myydä. Ihmiset ovat niin hintatietoisia nykyään, että tuskin niillä voittoa vaaan tavoitellaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eikä halunnut todellakaan säilyttää niitä mahdollista seuraavaa varten, eikä palauttaa kauppaan kun olis joutunut käymään koko jutun läpi sitten siellä. Helpompi vaan myydä:(

Mä en ainakaan ostais niitä 2kk käytössä olleita. itse kattelin ensin ja ajattelin, että jee sais edullisemmin melken uudet. Mut sitten kun menee lastentarvikeliikkeeseen ja tinkii nin saa uudet ja vielä 2006 mallia tingittyä halvemmalla kun huutonetissä ne muutaman kuukauden käytössä olleet edellisvuoden mallit.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat