Seuraa 

Aloitin maanantaina. Syön aamulla 2 palaa real leipää (päällä kevytjuustoa+kurkkua) päivällä kaalikeittoa ja illalla 1 palan real leipää ja appelsiinin. Päivän aikana juon ainakin puoltoista litraa hiilihapollista lähdevettä.

Mitä mieltä tästä? Kuinka paljon painon luulisi tippuvan kuukaudessa?

Yritän tällä kaalikeitolla päästä edes alkuun painonpudotuksessa ja sen jälkeen löytää sen " kultaisen keskitien" .

Mitä te olette syöneet kyseisellä dietillä?

Kommentit (4)

Tuon toisen viestiketjun innoittamana keitin taas vuosien jälkeen kaalisopan, ja kun olin puoli päivää ollut dieetillä, niin kuvotti koko keitto niin, että heitin pois. Päänsärky ja väsymyskin olivat niin kauheita, ettei tullut työnteosta mitään. Mutta alkuun pääsi hyvin, vieläkään ei ruoka oikein maistu. Yök... Tsemppiä sulle, varmasti laihdut tuolla linjalla jos vaan pystyt sitä keittoa syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä oon nyt päivässä viisi ja kolme kiloa on lähtenyt!

Keittoa ei tarvitse onneksi syödä enää kun kerran päivässä kyllä sen nälkäsenä pystyy tekeen.

Eka päivä meni dietin huumassa ja kolme kertaa söin keittoa.Toka päivä oli pahin;väsymyksineen ja päänsärkyineen:( Mutta sen jälkeen on helpottanut eikä ole ollut edes kauhean nälkä.

Kyllä kannattaa kokeilla, viikko sinne tänne ja mäkin aattelin et tästä saa alun terveellisemmälle ruokavaliolle ja sais painoa alaspäin lisää.Raskauskiloja kun tässä olis ja vielä entisiäkin n.15kg.

Jos pystyisi kaalikeittoa syömään vielä varsinaisen dietin jälkeen edes kerran päivässä niin se varmaan auttaisi.

Käy katsomassa sairaaladiettisoppa pinoa se on nimittäin sama dietti:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat