Seuraa 

Hei!

Miehelläni on kova vauvakuume. Itse en asiasta ole niin innoissani, opiskelut ovat molemmilla vielä kesken, enkä tiedä selviytyisinkö vielä lapsen tuomasta vastuusta. Pelkään myös että vauvan takia opintoni keskeytyisivät pahasti. Jotenkin en nyt ollenkaan jaksaisi jäädä neljän seinän sisälle leikkimään kotia!

Ymmärrän toisaalta miestänikin, jolla oikeasti tuntuu olevan vauvakuume. Itsekin toki haluan lapsia, mutta en vielä! Vaikka periaatteessa suhteemme on tasapuolinen, tiedän etä päävastuu vauvasta olisi kuitenkin minulla, ainakin aluksi. Onko ketään samassa tilanteessa, tai kellään ehdotuksia siitä, miten voisin selvittää asian mieheni kanssa riitelemättä? Tuntuu että tämä asia painaa suhdettamme jo aika lailla.

Kommentit (2)

eli minä halusin heti, mies myöhemmin parin vuoden kuluttua, kun opinnot saatu loppuun jne. Oli se aikamoista itkua ja hammasten kiristystä, mutta saatiin asia puhuttua ja pääädyttiin kompromissiin eli kun istuttiin oikein pöydän ääreen keskustelemaan asiasta, mies lupasi että vuoden kuluttua yritys alkaa ja minä siihen myönnyin, vuosi oli kuitenkin parempi, kuin kaksi! (Ja nythän se yritys on siis jo alkanut, ja molemmat on ihan innoissaan!).

Eli kuten edellinenkin puhuja sanoi, kannattaa keskustela asiasta ja koittaa löytää ratkaisu. Riitely ei yleensä auta, eikä painostaminenkaan (tuli sitäkin kokeiltua mieheen...)

D.

Ainoa mitä kummastelen et jos et halua vielä lasta, kuinka ihmeessä eksyit vauvakuume-puolelle eikä mies ;)

Mulla ei ole kokemusta ko. asiasta ja veikkaan että tällä puolella harvemmalla on. Täällä kun useimmiten tosiaan kuumeillaan oma lapsen perään ja tuskaillaan kun se omapuoliso joka EI kuumeile, pyörii muualla :)

Ehkäpä asiasta vaan kannattaa keskustella miehen kanssa ja tehdä molempia tyydyttävä kompromissi. Tule hiukan vastaan miehen aikataulua ja miehen ei tartte odottaa ihan niin kauan (odottaa joutuu kuitenkin) ku koulu on käyty. Puoliväliin molemmat. Meitä on monia ketkä ovat kesken koulun lapsia tehneet ja aina ollaan koulu loppuunasti saatu suoritetuksi, lapsista huolimatta ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat