Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

näin nimittäin koko viimeyön unta missä koin vähän väliä valtavan kovaa kipua oikealla kyljen seudulla, en ole varma oliko mulla sinne iso veitsi työnnettynä mutta millinkin liikahdus sai aikaan valtavan tuskan ja hengityskin oli vaikeaa enkä siltikään herännyt uneen kertaakaan vaikka yleensä oikein pahoihin uneen säpsähdän hereille keskellä yötä. Soitin äsken äidilleni jolla sairautensa vuoksi kovia tuskia melkein koko ajan ja tähän sairauteen hän myös menehtyy ja kysyin miten hänellä meni viimeyö niinkuin kysyn päivittäin. Äiti oli nukkunut kuulema loistavasti eikä kipuja yhtään ja hänen äänensäkin oli paljon kantavampi ja pirteämpi kuin yli viikkoon=) Kerroin unestani ja äiti ihmetteli asiaa ja sanoi että " älä sinä nyt rupea haamukipuja tuntemaan vaan nuku yösi rauhassa" mutta minä olin ja olen vain iloinen ja onnellinen asiasta, haluan uskoa että äidin kivut siirtyivät minuun viimeyön ajaksi jotta äiti sai nukkua hyvin ja ehkä jopa pari elinpäivää lisää:)

Pitäkää vain hassuna ja höpelönä mutta tässä tilanteessa sitä tuppaa olemaan vähän sellainenkin.

Ja mistä sitä ikinä tietää......

Kommentit (7)

Uskon, vahvasti ja monenlaiseen yliluonnoliseen. Itse näen enneunia, osaan vaistota asioita, siis enempi kuin normaalivaistoinen ihminen. Maailmassa on paljon muutakin olemassa kuin se mitä näemme silmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Uskon, vahvasti ja monenlaiseen yliluonnoliseen. Itse näen enneunia, osaan vaistota asioita, siis enempi kuin normaalivaistoinen ihminen. Maailmassa on paljon muutakin olemassa kuin se mitä näemme silmin.

Alkuperäiselle paljon voimia jaksaa tukea äitiäsi kipujen kanssa, molemmille voimahali...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat