Vierailija

Mulla on soittoaika kynekologille vasta ensi viikolla niin uteliaisuuttani kyselen että jos joku osaisi vastata?

Olemme yrittäneet saada toista lasta jo pari vuotta, yksi keskenmeno siinä välissä on ollut. Viimeksi lääkäri sanoi että tilannetta pitäisi alkaa tutkimaan ja joitakin kokeita näin aluksi pitäisi ottaa.

Testosteroni-arvo oli 2 ja progesteroni oli 62,1. Nämä kokeet otettiin kierron 23 päivänä.

Menkkojen pitäisi alkaa mutta niitä ei vaan kuulu. Tein jo r.testinkin mutta siihen tuli vain joku haamujen haamu kun liuskaa tihrusti tosi tarkkaan :( Että tuskin on tässäkään kierrossa onnistanut!

Mutta noista kokeista, mitä arvot kertoo, ovatko " oikeat" ?

Mitäköhän on seuraavaksi odotettavissa kun lapsettomuuteen liittyviä ongelmia aletaan selvittää? Minut on ultrattu kerran kierron puolivälissä ja silloin kaikki näytti lääkärin mielestä hyvältä. Ja sitten on otettu nämä ky. kokeet. Miestä ei ole tutkittu ollenkaan. Yksi lapsi meillä on mutta se on saatu jo vuosia sitten...

Kiitos jos vastaat!!!

Kommentit (6)

teepä uusi testi- mulla oli alhasempi arvo kun olin raskaana...

*bd*

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on soittoaika kynekologille vasta ensi viikolla niin uteliaisuuttani kyselen että jos joku osaisi vastata?

Olemme yrittäneet saada toista lasta jo pari vuotta, yksi keskenmeno siinä välissä on ollut. Viimeksi lääkäri sanoi että tilannetta pitäisi alkaa tutkimaan ja joitakin kokeita näin aluksi pitäisi ottaa.

Testosteroni-arvo oli 2 ja progesteroni oli 62,1. Nämä kokeet otettiin kierron 23 päivänä.

Menkkojen pitäisi alkaa mutta niitä ei vaan kuulu. Tein jo r.testinkin mutta siihen tuli vain joku haamujen haamu kun liuskaa tihrusti tosi tarkkaan :( Että tuskin on tässäkään kierrossa onnistanut!

Mutta noista kokeista, mitä arvot kertoo, ovatko " oikeat" ?

Mitäköhän on seuraavaksi odotettavissa kun lapsettomuuteen liittyviä ongelmia aletaan selvittää? Minut on ultrattu kerran kierron puolivälissä ja silloin kaikki näytti lääkärin mielestä hyvältä. Ja sitten on otettu nämä ky. kokeet. Miestä ei ole tutkittu ollenkaan. Yksi lapsi meillä on mutta se on saatu jo vuosia sitten...

Kiitos jos vastaat!!!

Alkoi tulemaan tuhrua, että se taas siitä. Mulla on käynyt ennenkin näin että ensin saan tosi hailakan viivan r.testiin ja pari päivää siitä niin vuoto alkaa :(

Aivan kuin hedelmöittynyt munasolu ei pystyisi tarttumaan mun limakalvoihin taikka sitten miehessäni on jotain " vikaa" ? Jos kohdun pinta on sellanen että sen vuoksi ei raskaus lähde etenemään niin voiko sille asialle tehdä mitään?! Oviksen aikoihin kun ultraus tehtiin niin muistu siitä mieleen että lääkäri mainitsi että joku paikka oli kierron aikaan nähden ehkä ohuehko? Olisiko tästä kyse?

Voisiko joku ystävälllinen vastata!!!! Olipas sekavaa tekstiä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että edes jotkut arvot ovat oikeat! Ei tartte sitten viikonloppua miettiä että onkohan ne hyvät vai eivät... Otan vielä mielellään vastaan kommentteja. Miten jatkossa edetään jos ei nytkään ole onnistanut?

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat