Vierailija

Olen kolmen, nyt jo kaikki yli 10-vuotiaita lapsia, äiti. Ensimmäinen lapseni kun syntyi 1990, puhuttiin silloin jo kuinka tärkeää lapsen imetys on. No, kaikki lapseni ovat olleet isokokoisia ja ketään EN ole imettänyt. Mitä sairaalassa yritettiin, siinä kaikki. Tuttelilla ovat kaikki kasvaneet ja hyvin ovatkin. Isäkin on pystynyt " imettämään" pullon avulla ja saaneet isänkin läheisyyden kokea siinä tilanteessa. Ei ihme, että lasten ja isänkin välinen suhde on toimiva. Etenkin ensimmäisen lapseni kohdalla kaikki täti ihmiset yrittivät varoitella, että kuinka allerginen ja etenkin TYHMÄ lapsestani kasvaa, kun hän ei saa äidinmaitoa. Onneksi olin itse siinäkin asiassa omapäinen ja naureskelin heille. Ja jo 2,5kk ikäisestä alkaen olemme syöttäneet heille soseita ja hyvin menivät kaupaksi. Meillä ei ole allergioita eikä sairauksia ja tyhmiksikään lapsiani ei voi haukkua. Ovat toisten harmiksi kouluissakin menestyneet paremmin kuin muut. Etenkin esikoiseni, josta povattiin tyhmää. Aloitti koulukäynnin vuoden etuajassa!!! Joten ärsyttää kun kaikkia yritetään laittaa samaan kategoriaan ja niitä äitejä, jotka syystä tai toisesta eivät halua tai pysty lastaan imettämään, yritetään syyllistää tavalla tai toisella. Itse en olisi todellakaan halunnut tississä roikkuvaa lasta itselleni. Tulee paha olo jo sitä toimitusta ketsellessanikin. Tiedän monia lapsia joita on imetetty melkein 1-vuoden ikään ja ovat kovinkin allergisia ja sairaita. Eli minä en usko äidinmaidon hyvyyteen. Tietenkin jokainen tavallaan, mutta omien kolmen lapseni kohdalla totean menetelleeni OIKEIN. Tässä pähkinää purtavaksi

Kommentit (9)

itse olisin halunnut imettää, ja yritinkin, mutta en vaan osannut ja lapsi hylki rintaa.

kyllä on ihmiset syyllistäneet, mutta kukaan ei ole tarjoutunut neuvomaan =(

neuvoilla, hyvillä sellaisilla, olisin voinut onnistuakin.

monesti olen itkenyt.

Vierailija:

Lainaus:

Itse en olisi todellakaan halunnut tississä roikkuvaa lasta itselleni. Tulee paha olo jo sitä toimitusta ketsellessanikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun puolesta syöttäköön vauvansa korvikkeilla ken haluaa, en usko siitä mitään erityistä haittaa olevan, mutta ei imetyksessäkään mitään vikaa ole. Veikkaanpa, että lapsen terveyteen ja älykkyyteen vaikuttaa aika monet muut asiat.

Syötit siis Tuttelia ja kaikki kunnossa. Joku imettää ja kaikki kunnossa. Joku syöttää tuttelia tai rintaa ja löytyy sairauksia ja allergioita.

Sitä se elämä on.

Äidinmaidon korvike on tehty korvaamaan äidinmaitoa, mikä on siis paras ja luonnollinen tapa ruokkia vauvaa. Sinun kokemuksesi eivät muuta sitä tosiseikkaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat