Vierailija

Tuttavani on ollut,mutta hänen mielestään se ei ole paljon...Mutta otetaan huomioon että hän on seurustellut 2.v,eikä pettänyt miestään...

Kommentit (20)

Silti nyt tunnen itseni ihan siveelliseksi vaimoksi. Eikä mitään hinkuja saada enempää miehiä. Toivottavasti olen vaan omani kanssa koko loppu elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jokainen elää tavallaan!

Mulla ollut yli 100 petikumppania,joitain olen rakastanut,joistain tykännyt ja joidenkin kanssa ollut silkasta seksin halusta.

Tiedän,tiedän...

Av-mammoille sukat pyörii järkytyksestä jalassa ja kohta jo huoraksi haukutaan..

En välitä.

Minä en kadu mitään.

hmm. keskimäärin n. 4 miestä/vuosi jos aloitti 16-v:nä eli uusi mies 3 kk: välein! Pitää olla tosi aktiivinen jotta aina jaksaa uuden kaivaa.

Ennen omaa miestäni miehiä n.80 (kuka niitä laskee??) ja ikää oli alle 20v. Baarissa rupesin käymään hyvinkin nuorena ja niille jotka sanovat että aika tiuha tahti, voinen ilmoittaa että olis se mela useemminkin maittanut... ;D

Ja siitä rakkaudettomasta seksistä- olin nuorena todella herkkä ihastumaan ja täysin tunteetonta seksiä en ole harrastanut ikinä. Ja useimpien kanssa oli minimittaisia seurustelusuhteita...

Miestäni en ole ikinä pettänyt enkä petä, takana jo useampi vuosi naimisissa.

Mitä siitä saa irti?

Jos vastaus on hyvää seksiä, en usko. Jos kyseessä on (usein känniset) yhden illan suhteet en usko että seksi on voinut olla kovin hyvää. Yleensäkään keskivertomiehet eivät ole kummoisia, mutta pienellä harjoittelulla seksi voi maistaa. Jos siis jäänyt yleenä yhteen kertaan, en ymmärrä mitä moisesta saa irti. Jos ei halua poikaystävää, eikö voisi hoitaa hommia jonkun vakipanon kanssa eikä vain hyppiä sängystä sänkyyn?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat