Seuraa 

Siis onko kukaan tullut raskaaksi kierukan kanssa?

*osa kuumeilija kyselee*

Kommentit (7)

Itse epäilen että tulin raskaaksi kierukasta huolimatta n. 1, 5 v sitten. Kuparikierukka oli mulla siis ja oli ollut n. vuoden ajan kun menkat oli 4 päivää myöhässä (siihen asti oli päivälleen säännölliset) ja muitakin oireita oli. menkat oli tosi runsaat ja mukana tuli semmoinen pikkuisen riisinjyvää isompi kummallisen näköinen juttu. Sen jälkeen kierukka tuntui jotenkin tuolla ja n. kuukauden päästä tuli itsekseen pois koko kierukka. alkoin myös maitovuoto rinnoista. En voi olla tietenkään varma asiasta, mutta hyvin suuri epäilys mulla asiasta on. ja eihän se niin älyttömän harvinaista ole kuparikierukan kans tulla raskaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla ehti olla kierukka 7kk tavallinen kupari ja sitten menkat jäi pois ja vitsinä ostin testin, mutta yhtään ei enää naurattanut kun plussaa näytti ja totesin ,että neljäs tulossa!! Mies järkytty niin ettei pystynyt viikkoon puhua asiasta. Joo tässä sitä ollaan vkoja 12 ja risat ja pikku hiljaa alkaa tuntua ihan kivalta, että vauva tulee. Oho, meni vähä aiheen vierestä :), mutta minulla on kierukka mystisesti kadonnut sitä ei siis löydy mistään ultralla enkä ole huomannut poiskaan tulevan jos synnyksessä ei löydy niin sen jälkeen kuulemma otetaan röntgen kuvat, että näin täällä.

Minulle laitettiin kesäkuussa -04 hormonikierukka. Tiputtelua oli pari kk, sitten loppui ja olin tosi onnellinen että menkat jäivät niin nopeasti pois. 3kk:n jälkeen asennuskesta oli tarkastus, kaikki ok ja kierukka paikoillaan. Joulukuun alussa aloin kummastelemaan outoa oloa, jonka luulin johtuvan loppusuoralla olevista opiskeluista. No, opinnot päättyivät ja outo olo vain jatkui, ja niin eräällä kauppareissulla kävin apteekista hakemassa testin. Aikamoinen shokki oli kun se näytti plussaa! En voinut muuta kuin itkeä... Terveyskeskus lääkäri pisti lähetteen Kättärille ultraan, siellä selvisi että salamatkustajalla on ikää jo 18 viikkoa. Kierukkaa ei löytynyt, ottivat verikokeen josta katsottiin onko sitä kierukkahormonia veressä. Eipä ollut, eli kierukka häippässyt täysin meikäläisen huomaamatta. Eipä muuta kuin neuvola aikaa varaamaan. Olo oli kyllä todella hämmentynyt, ja toisinaan otti todella päähän kun meidät pakotettiin ottamaan se lapsi. Tyttönen syntyi tämän vuoden toukokuussa, ja enpä voi muuta sanoa, kuin että olipas maailman onnekkain vahinko, ja onneksi juuri meille sattui se " viallinen" kierukka! Tuskinpa oltaisiin enää tarkoituksella tehty neljättä lasta.

Neuvolalääkärin mukaan on 0,02% mahdollisuus raskautua hormonikierukan kanssa...

Eli minulla on nyt kuparikierukkaraskaus jo viikolla 23 meneillaan.

Aikamoinen shokki oli kun olin luottanut kierukkaan eika meille enaa pitanyt vauvoja tulla aikaisempien vaikeiden raskauksien takia. Kuukautiset olivat viikon myohassa ja tein plussatestin. Kierukka poistettiin ja samalla todettiin etta oli lahtenyt paikoiltaan itsekseen. Mulla ehti olla kierukka puolitoistavuotta.

Mä tulin kuparikierukasta huolimatta raskaaksi pari vuotta sitten. Oli tosiaan melkonen ylläri! Menkat oli pari viikkoa myöhässä mutten silti osannut epäillä mitää, ennen kun kaveri kerto että niille tule vauva, mihin leikilläni tokaisimn että onkohan meillekkin tulossa.. sitten se yllytti ihan innoissaan mut hakeen testin apteekista. Kaveri oli ihan täpinöissään ja mä olin aivan järkyttynyt ja suoraan sanoen en edes kauhean onnellinen...

Parin viikon päästä asia alko tuntuu iloiselta. Menin sitten ultraan 11+4 viikolla tarkastuttaan, missä kierukka on, sitä kun ei gyne silmin nähnyt.. siellä se kellui kohdussa sikiön kanssa..

Valitettavasti kuitenkin raskaus keskeytyi 15 viikolla, todennäköisesti johtui kierukasta. (varmaksi tätä ei voida sanoa...)

narnia 34+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat